• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

20-proc. wzrost obrotu sieci Organic Farma Zdrowia

Wynik EBITDA na poziomie 182 tys. zł w I półroczu 2012 roku jest blisko pięć razy lepszy wynik niż rok temu. Ta kolejna poprawa wyników spółki Organic Farma Zdrowia jest ponownym potwierdzeniem skuteczności przyjętej przez zarząd strategii rozwoju - podała spółka w raporcie.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-08-2012, 09:36

Pierwsze półrocze 2012 to kontynuacja bardzo dobrej dynamiki wzrostu sprzedaży, mimo braku nowych otwarć lokali sklepowych w tym okresie. Osiągnięty został obrót w kwocie 19 mln zł, co stanowi 20 proc. wzrostu w stosunku do pierwszego półrocza 2011.

Wynik brutto i netto po półroczu jest gorszy od wyniku z przed roku, ale jest to efekt rozwiązania rezerwy kosztowej w kwocie 129 tys. zł, jakie miało miejsce rok temu, rezerwy na koszty planowanego zamknięcia jednych z delikatesów, które ostatecznie jednak nie zostały zamknięte, ponieważ ich sprzedaż wzrosła aż o 50 proc. a także otrzymania w 2011 roku kwoty 202 tyś. złotych, jako dywidendy z zysku wypracowanego przez spółkę zależną Eko-Wital.

- Głównymi czynnikami dynamicznych wzrostów w II kwartale była rewitalizacja delikatesów spółki w Centrum Handlowym Silesia w Katowicach; rewitalizacja placówki przy ulicy Fieldorfa 10A w Warszawie (Gocław) oraz powiększenie powierzchni sklepowej o 25 proc. do 70 mwk.; wprowadzenie do sprzedaży kilkudziesięciu produktów pod nową marką własną "Healthy Day", w ramach, której spółka oferuje szeroki zakres produktów spożywczych z grupy premium takich jak bakalie, suszone i przetworzone owoce czy też przekąski; wprowadzenie kilkunastu produktów pod nową marką własną "Healthy Kids" - nabiał dla dzieci, niskocukrowe słodycze i przekąski. Niezmiennym priorytetem była poprawa oferty, ciągłości dostaw i jakości obsługi klientów - podała spółka w raporcie.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!