22 proc. respondentów przeglądających gazetki handlowe decyduje się na zakupy

Odpowiedzi takie częściej padały w przypadku kategorii Food (30 proc. zachęconych), gdzie liderem jest Biedronka (58 proc. czytelników gazetki zachęconych do zakupu), a rzadziej w kategorii non-food (13 proc. zachęconych) - lider Rossmann (31 proc. czytelników wyraziło zachęcenie do zakupu).
Sieci o największym zasięgu czytelnictwa gazetek korzystają z klasycznej dystrybucji door to door i w systematyczny sposób ją kontrolują przy użyciu zewnętrznych audytorów.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Badanie Czytelnictwa Gazetek jest prowadzone przez Instytut MANDS raz w miesiącu na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie mieszkańców miast Polski w wieku 18+, metodą MAPI (Mobile Assisted Personal Interview) przy wykorzystaniu tabletów.
Czytaj więcej w dlahandlu.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Powierzchnia handlowa rośnie. Zyskują obiekty convenience
-
Czesi chętnie robią w Polsce zakupy. "Każda wizyta to oszczędność"
-
Drożyzna zmienia zachowania zakupowe. Czy oszczędzamy na żywności?
-
Polacy nie znają dobrze ukraińskich marek. Jednak chcą je kupować
-
Atrium w I półroczu 2022 roku: 50 nowych sklepów
-
Holandia: Ceny w sklepach wzrosły o prawie jedną piątą
-
Kto cierpi przez zakaz handlu w niedzielę?
-
Intenson zwiększa przychody z kanału online
-
Spadek nastrojów w handlu. Konsumenci płacą coraz więcej za zakupy
-
Żabka Nano w Aeropark Business Centre. Sieć powiększa sieć autonomicznych placówek
komentarze (0)