Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

22 proc. respondentów przeglądających gazetki handlowe decyduje się na zakupy

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 07-03-2016, 14:42
22 proc. respondentów, którzy przeglądali gazetki w tygodniu poprzedzającym badanie, zadeklarowało, że taka forma komunikacji zachęciła ich do zakupów - podaje serwis dlahandlu.pl
22 proc. respondentów przeglądających gazetki handlowe decyduje się na zakupy
22 proc. respondentów przeglądających gazetki handlowe decyduje się na zakup. Fot. shutterstock

Odpowiedzi takie częściej padały w przypadku kategorii Food (30 proc. zachęconych), gdzie liderem jest Biedronka (58 proc. czytelników gazetki zachęconych do zakupu), a rzadziej w kategorii non-food (13 proc. zachęconych) - lider Rossmann (31 proc. czytelników wyraziło zachęcenie do zakupu).

Sieci o największym zasięgu czytelnictwa gazetek korzystają z klasycznej dystrybucji door to door i w systematyczny sposób ją kontrolują przy użyciu zewnętrznych audytorów. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Badanie Czytelnictwa Gazetek jest prowadzone przez Instytut MANDS raz w miesiącu na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie mieszkańców miast Polski w wieku 18+, metodą MAPI (Mobile Assisted Personal Interview) przy wykorzystaniu tabletów.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!