3 megatrendy konsumenckie według giganta convenience w Polsce

- Autor: Paulina Piwowarek
- Data: 01-06-2023, 12:18
Strategia Żabki uwzględnia trzy megatrendy konsumenckie. To wygoda wypływająca z braku czasu, cyfryzacja i odpowiedzialne wybory związane ze zdrowiem czy środowiskiem. Tak wynika z opublikowanej przez sieć pierwszej edycji Raportu Zintegrowanego (za 2022 rok).

3 megatrendy konsumenckie według Żabki; fot. shutterstock.com
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Popyt na usługi i produkty segmentu convenience wynika w dużej mierze z długich godzin pracy Polaków.
- Segment q-commerce, czyli zakupów internetowych z błyskawiczną dostawą, rozwija się bardzo szybko.
- Konsumenci w Polsce są również coraz bardziej zaniepokojeni wpływem zmian klimatycznych na przyszłe pokolenia, w związku z czym oczekują od firm podjęcia skutecznych działań w celu rozwiązania tego problemu.
- Coraz więcej osób robi mniejsze, a częstsze zakupy, w których przeważają artykuły przeznaczone do spożycia w dniu kupna.
- Żabka po raz pierwszy podaje takie dane. To Raport Zintegrowany za 2022 rok.
komentarze (0)