Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

3 megatrendy konsumenckie według giganta convenience w Polsce

Strategia Żabki uwzględnia trzy megatrendy konsumenckie. To wygoda wypływająca z braku czasu, cyfryzacja i odpowiedzialne wybory związane ze zdrowiem czy środowiskiem. Tak wynika z opublikowanej przez sieć pierwszej edycji Raportu Zintegrowanego (za 2022 rok).
3 megatrendy konsumenckie według giganta convenience w Polsce
3 megatrendy konsumenckie według Żabki; fot. shutterstock.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

  • Popyt na usługi i produkty segmentu convenience wynika w dużej mierze z długich godzin pracy Polaków.
  • Segment q-commerce, czyli zakupów internetowych z błyskawiczną dostawą, rozwija się bardzo szybko.
  • Konsumenci w Polsce są również coraz bardziej zaniepokojeni wpływem zmian klimatycznych na przyszłe pokolenia, w związku z czym oczekują od firm podjęcia skutecznych działań w celu rozwiązania tego problemu.
  • Coraz więcej osób robi mniejsze, a częstsze zakupy, w których przeważają artykuły przeznaczone do spożycia w dniu kupna.
  • Żabka po raz pierwszy podaje takie dane. To Raport Zintegrowany za 2022 rok.
Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!