Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

3000 sklepów Żabka i Freshmarket za 3 miesiące

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 05-02-2013, 11:12
W styczniu br. Żabka Polska zwiększyła liczbę sklepów Żabka oraz Freshmarket o kolejnych 39 nowych placówek. Jeśli tempo otwarć zostanie utrzymane już za 3 miesiące liczba sklepów sieci przekroczy 3000 sklepów.
3000 sklepów Żabka i Freshmarket za 3 miesiące
- Dzięki zwiększeniu naszych zdolności operacyjnych możemy równolegle rozwijać sieci Żabka i Freshmarket. W minionym miesiącu otworzyliśmy aż 20 Freshmarketów, głównie w dużych aglomeracjach miejskich. Zakładamy, że do końca 2013 roku będzie już ponad 400 placówek tej marki - wylicza Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dzięki wsparciu funduszu MID Europa Partners, Żabka Polska w nadchodzących pięciu latach przekaże na inwestycje półtora miliarda złotych. Jednym z kluczowych aspektów rozwoju będzie wzrost liczby placówek - zarówno organiczny jak i poprzez akwizycje. W ciągu kolejnych 5 lat w Polsce będzie otwartych w sumie 5000 sklepów Żabka i Freshmarket.

- Dzięki zwiększeniu naszych zdolności operacyjnych możemy równolegle rozwijać sieci Żabka i Freshmarket. W minionym miesiącu otworzyliśmy aż 20 Freshmarketów, głównie w dużych aglomeracjach miejskich. Zakładamy, że do końca 2013 roku będzie już ponad 400 placówek tej marki - wylicza Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Adam 2013-02-05 12:38:15

    Jak oni to robią? Otwierają te sklepy oferując ajentom średnio 5% marżę od miesięcznego obrotu. Sklepy te generują obrót miesięcznie średnio 100 tyś. zł Koszty ajenta miesięczne wahają się ma poziomie ok 10 tyś.zł z czego ok. 60% to koszty pracy. Czy oni znajdują analfabetów do prowadzenia tych sklepów? Może ktoś mi odpowie, kto decyduje się na współpracę na takich zasadach? Przecież taka działalność na takich zasadach skazana jest z góry na niepowodzenie.

    Odpowiedz
  • zeno 2013-02-05 13:26:35

    Dokładnie Adam masz rację. Rozmawiałem z \"właścicielami\" Żabki na moim osiedlu. Sami nie wiedzą jak mogli dać się w to wciągnąć. Koszty przewyższają dochód i będą rezygnować z tej działalności. A swoją drogą... na zbyt rozgarniętych nie wyglądają.

    Odpowiedz
  • Eadzio 2013-02-05 16:19:11

    Fundusz Mid Europa korzysta ze sprytnej umowy ajencyjnej na którą wabi ludzi bez wykształcenia oferując im mrzonki. Widziałem umowę ma więcej dziur niż ser szwajcarski. Najciekawsze to odniesienie do wytycznych i instrukcji, które musi ajent przestrzegać pod groźbą kar finansowych łącznie z wypowiedzeniem umowy. Nie ma ani jednego załącznika do umowy z ich treścią. Zapewne właściciel w Poznaniu pisze je na bieżąco na kolanie... Straszni nieodpowiedzialni ci co to podpisują. Mając takie koszty i podpisując weksel wraz z żyrantami ryzykują utratę majątku!!! Ktoś powinien przyjrzeć się działalności tej sieci coś tu śmierdzi.

    Odpowiedz
  • hahaaa 2015-01-15 16:04:22

    łapią się na premie 10 tys. za zaliczonego tajemniczego klienta i pozytywną opinię koordynatora :)

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!