Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

50 proc. obrotów małych sklepów generują alkohol i papierosy

W handlu tradycyjnym główne kategorie asortymentowe, które generują największe obroty to papierosy i wódka. Przy czym wódka odpowiada za 32,2 proc. obrotów, a papierosy za 17,3 proc. obrotów.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 13-03-2010, 12:40

Pozostałe dobrze sprzedające się kategorie to: żywność paczkowana i mrożonki - 12,7 proc. obrotów, 8,7 proc. słodycze i przekąski, 7 proc. nabiał, a 14,4 proc. napoje bezalkoholowe.

Oczywiście kategorie, które nie są w sklepie najbardziej dochodowymi często decydują o tym, że klient odwiedza dany sklep, więc ich utrzymywanie jest dla sklepu konieczne.

Klienci wybierając sklep osiedlowym kierują się jego bliskością, czyli lokalizacją obok domu lub pracy, dobrą atmosferą czyli faktem, że znają ekspedientki i są dobrze obsługiwani, szybkością robienia zakupów bez kolejek, świeżym, jakościowym asortymentem, możliwością zapłaty kartą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

  • 3 grosze 2010-03-17 21:24:57
    hahah wyroby tytoniowe z zarobkiem 3 pln na 10 paczkach hahaah no to normalnie dobobyt sklepikarzy i marketow Szkoda ze piszacy takie glupoty nie zglebia glebiej tematu tylko suche dane przekazuja jak za dwanych czasow propagandy...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!