Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki

W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców, którzy jako indywidualni przedsiębiorcy podjęli współpracę z siecią. Małe, wygodne placówki, których jest już na rynku ponad 6600, przyciągają nowych przedsiębiorców atrakcyjnym modelem biznesowym, nowoczesnym formatem oraz szerokim wsparciem w zakresie codziennego prowadzenia biznesu. 

5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki
5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki , fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 03-11-2020, 11:10

– 5000 franczyzobiorców to olbrzymi powód do świętowania dla całej naszej firmy. Przedsiębiorcy prowadzący Żabki to siła naszej sieci i to dzięki nim, możemy każdego dnia zapewnić szybkie i wygodne zakupy dla ponad 2,5 mln klientów. Od początku roku otworzyliśmy ponad pół tysiąca sklepów w całej Polsce i mimo pandemii widzimy, że mała przedsiębiorczość w branży spożywczej nadal może się rozwijać. Żabka jest otwarta dla wszystkich przedsiębiorczych osób, które chcą wspólnie z nami budować na rynku największą sieć convenience w Polsce – podkreśla Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych w Żabka Polska.

Obecnie nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci, poza w pełni wyposażonym i umeblowanym sklepem w atrakcyjnej lokalizacji, otrzymują miesięczny przychód podstawowy w wysokości 16 tys. zł co miesiąc przez pierwszy rok działalności. Zyskują także know-how i znany wśród Polaków brand oraz bogatą ofertę – produktową i usługową, którą mogą zaproponować klientom. Przy tym, rozpoczynając biznes z Żabką, wnoszą na start zaledwie 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup produktów regionalnych czy kasy fiskalnej.

Wszyscy franczyzobiorcy w sieci Żabka mogą ponadto liczyć na szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu, bieżące wsparcie ze strony specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz partnerów ds. sprzedaży, a także na szereg nowoczesnych narzędzi, jak aplikacja frappka ułatwiająca im zarządzanie sklepem. Żabka okazuje współpracującym z nią przedsiębiorcom również dodatkową pomoc w trudnych momentach, jak pandemia koronawirusa, podczas której od samego początku zapewniała im dodatkowe narzędzia i środki dla bezpieczeństwa ich samych, pracowników i klientów. Sieć dostarczyła do sklepów m.in. maseczki, rękawiczki czy przyłbice dla franczyzobiorców i personelu, zaś klienci mogą korzystać m.in. ze stacji do dezynfekcji rąk, jak również zakupić tanie, sprzedawane bez zysku, jednorazowe maseczki ochronne. Mimo trwającej pandemii, zainteresowanie franczyzą z Żabką nie przestało maleć, a w lipcu br. odnotowano rekordową liczbę podpisanych nowych umów franczyzowych.

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    Żabka Polska RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!