Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

69,2 proc. sklepów nie odczuło kryzysu

Internetowe delikatesy zwiększają obroty w tempie kilkudziesięciu procent rocznie, mimo że dynamicznie rośnie liczba graczy na rynku - czytamy w Polska The Times.


Autor: Polska The Times
Data: 18-11-2010, 20:06

69,2 proc. sklepów nie odczuło kryzysu, a 100 proc. prognozuje dalszy wzrost sprzedaży - wynika z najnowszego raportu e-commerce firmy Internet Standard.

Firma DotCom River w swoim raporcie e-handel szacuje, że wartość rynku w roku 2009 r. wynosiła 125-150 mln zł, ale będzie on dynamicznie rozwijać się. Tomasz Trojaniowski, prezes zarządu Fresh24.pl, szacuje że rynek w Polsce w ciągu 5 lat powinien osiągnąć wartość do co najmniej 450 mln zł, ale niektóre prognozy mówią, że są szanse nawet na 1,7 mld zł - podaje dziennik.

Gazeta powołuje się na badania portalu www.dlahandlu.pl. Wynika z nich, że wartość koszyka 50 wybranych przez nas produktów w sklepach internetowych waha się od 293 zł do 373 zł. Dla porównania, w sklepach Społem czy Lewiatan za ten sam koszyk trzeba zapłacić od 290 do 330 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!