• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Agnieszka Sokołowska o CSR: Biedronka ma dużą skalę i w związku z tym znaczny wpływ

- W Biedronce głęboko wierzymy w to, że trzeba się angażować i podejmować akcje - mówiła Agnieszka Sokołowska, Internal Communication and ICSR Director Jeronimo Martins Polska podczas debaty "Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste", która odbyła się w trakcie Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2019, 09:45
Agnieszka Sokołowska o CSR: Biedronka ma dużą skalę i w związku z tym znaczny wpływ
Agnieszka Sokołowska, Internal Communication and ICSR Director Jeronimo Martins Polska. Fot. PTWP

– Od wielu lat staramy się ograniczać marnowanie jedzenia, dlatego, że produkcja żywności jest bardzo energochłonna i zostawia wielki ślad. Dawniej odbywały się działania punktowe regionalne i lokalne. Od 2016 roku rozpoczęliśmy systemową pracę i obecnie udaje nam się odprowadzać bezpośrednio ze sklepów produkty, które mają krótki termin przydatności do spożycia, do Banków Żywności oraz do organizacji pożytku publicznego – mówiła Agnieszka Sokołowska, Internal Communication and ICSR Director Jeronimo Martins Polska.

– Mamy dużą skalę i w związku z tym mamy znaczny wpływ. W 2018 roku przekazaliśmy ponad 4800 ton żywności. Dla ludzi, którzy korzystają z jadłodajni i z paczek żywości oznacza to w praktyce ponad 9 mln posiłków. To jest naprawdę olbrzymi wpływ i realna pomoc. My przekazujemy prawie w 70 proc. surowe mięso, ryby, produkty garmażeryjne, wędliny. To są bardzo konkretne produkty, które trafiają do najbardziej potrzebujących – dodała.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Agnieszka Sokołowska opowiedziała również o programie „Kromka chleba dla sąsiada”, który Biedronka realizuje wspólnie z Caritasem i klientami sklepów.

– „Kromka chleba dla sąsiada” to program, który wskazuje na to, że również nasi konsumenci są skłonni do pomocy. Wolontariusze Caritasu również byli zaangażowani w to, żeby w sklepach Biedronki robić zbiórki żywności dla najbardziej potrzebujących. To oznaczało ponad 8 tys. paczek dla osób najbardziej potrzebujących, starszych, takich, które realnie tej pomocy potrzebują – tłumaczyła.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!