AI, roboty i bezobsługowe zakupy czyli jaką wizję na przyszłość Biedronki ma Luis Araujo
Następne pięć lat mają być kluczowe dla rozwoju sieci Biedronka. Jedną z wizji firmy są zakupy bez żadnego kontaktu z obsługą sklepu, a także w wersji e-commerce.

Niedawno opublikowano książkę "Łączy nas Biedronka”, która opowiada historię największej sieci handlowej w Polsce.
W publikacji Luis Araujo, szef sieci, zapewnia, że "Biedronka nieustannie pracuje nad rozwiązaniami poprawiającymi komfort klienta, łącznie z wizją zakupów bez żadnego kontaktu z obsługą sklepu, a także w wersji e-commerce. Niesie to ze sobą konieczność zastosowania rozwiązań, w których działanie człowieka będzie wspierała sztuczna inteligencja i roboty, co jest na liście zadań firmy na najbliższe pięć lat. Dotyczy to nie tylko sklepów, ale również 16 centrów dystrybucyjnych, dla których priorytetem jest automatyzacja procesów w całym łańcuchu dostaw. Tylko zbieranie danych i ich dokładna analiza pozwolą w pełni osiągnąć ten sukces."
Luis Araujo podaje, że Biedronka chce być najlepszym sklepem spożywczym. Szef sieci podkreśla, że jest to obietnica, którą firma złożyła klientom.
Więcej na dlahandlu.pl
