Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Ajenci oceniają współpracę z Żabką. Sieć chce dbać o dobre relacje

Strona 2 z 2

  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 30-12-2015, 12:22

Jedną z motywacji, którymi kierują się przedsiębiorcy rozważający dołączenie do franczyzy, są kwestie związane z płynnością finansową – jak wynika z badań BIG InfoMonitor, aż 87 proc. firm działających w branży handlowej postrzega nieterminowe regulowanie płatności przez kontrahentów jako istotną przeszkodę dla ich działalności. Z badania przeprowadzonego wśród ajentów Żabka Polska płynie pozytywny sygnał: w istotnej większości doceniają i pozytywnie oceniają zarówno terminowość (79 proc.), jak i terminy wzajemnych rozliczeń ustalone z siecią (74 proc.). Jak wynika z zebranych informacji, ogólne warunki umowy z Żabką pozytywnie ocenia niemal 70 proc. ajentów.

Terminowe rozliczenia to jednak nie jedyny element bieżących relacji pomiędzy franczyzodawcą a osobami prowadzącymi sklepy. Należy do nich również wsparcie udzielane przez sieć, zarówno na początku współpracy, jak i później. W zakresie bieżącej działalności, 3/4 ajentów pozytywnie ocenia przydzielenie każdemu z nich opieki ze strony Partnera ds. Sprzedaży. Jego zadaniem jest czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem poszczególnych sklepów i udzielanie bezpośredniej pomocy za każdym razem, gdy będzie ona potrzebna. To ważne wsparcie szczególnie dla osób, które rozpoczynają swoją działalność. Ponadto, aż 9 na 10 ajentów przyznało, że bardzo istotne są dla nich szkolenia, a te oferowane przez sieć przez znakomitą większość ajentów są postrzegane jako bardzo wartościowe.

Według ponad 3/4 ajentów (76 proc.) asortyment sklepów Żabka jest dostosowany do oczekiwań klientów. Z kolei aż 89 proc. uczestników badania chwali aktywność sieci Żabka w zakresie działań promocyjnych i marketingowych.

Uczestnicy badania wskazali także te dziedziny, w których oczekują poprawy. To np. czas rozpatrywania reklamacji dotyczących zarówno inwentaryzacji (negatywnie ocenia ten element 21 proc. ajentów), jak i dostaw (16 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ajencja Żabka Polska RSS ALERT    /    sklepy Żabka RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • obserwator 2015-12-31 09:49:09
    Jak jest tak dobrze to dlaczego co chwila sklepy są zamykane i następuje wymiana ajenta,albo sklep prowadzony jest przez pracownika sieci?????
  • zawoler 2016-01-21 22:25:12
    To fakt, widac to na forum pracy jak gowork.pl/opinie_czytaj,1900 kiedy to ajenci pisza o zarobkach.
  • Kiril 2019-04-30 14:51:43
    Dobrze, że się rozwijają i idą w górę. Prowadzę żabkę od kilku lat, i czasami było trudno, czasami spoko, ale w sumie jestem całkiem zadowolony.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.223.3.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!