Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Aldi analizuje sprzedaż w okresie walentynkowym. Zaskakująca kategoria rośnie o 160 proc.

W tym roku Aldi przygotowało ofertę walentynkową pod hasłem „Tydzień słodkości i miłości”. Wybory zakupowe klientów sieci odzwierciedlają liczby – niektóre dość zaskakujące. Okazuje się bowiem, że największy wzrost sprzedaży w okresie walentynkowym dyskonter odnotowuje w kategorii bielizny męskiej - aż o 160 proc. tydzień  do tygodnia.
  • Autor: AK
  • Data: 14-02-2022, 10:16
Aldi analizuje sprzedaż w okresie walentynkowym. Zaskakująca kategoria rośnie o 160 proc.
W okresie walentynkowym rośnie sprzedaż męskiej bielizny/ fot. mat. prasowe

Z analiz sprzedażowych Aldi prowadzonych tydzień do tygodnia w okresie walentynkowym wynika, że wzrost sprzedaży aż o 50 proc. dotyczy segmentu słodyczy – szczególnie produktów takich jak czekolady, bombonierki oraz praliny. Klienci chętnie kupują przysmaki marki własnej Château, dlatego nie mogło ich zabraknąć w tegorocznej ofercie walentynkowej.

Również sprzedaż kwiatów w sieci ALDI rośnie o ponad 80 proc. w analizowanym okresie. W tym roku w ofercie pojawiły się bukiety tulipanów oraz róż. Walentynkowy klimat w śródziemnomorskiej odsłonie może zapewnić dostępne w sklepach Aldi drzewko cytrusowe w doniczce oraz kwitnące anturium.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wydawać by się mogło, że słodycze oraz kwiaty, to najpopularniejsze kategorie produktowe wybierane przez Polaków. Jednak Aldi największy wzrost sprzedaży, bo aż 160% w stosunku do tygodnia poprzedzającego ofertę walentynkową, odnotowało w kategorii bielizny męskiej. Równie zaskakujące wydają się dane dotyczące sprzedaży pościeli – tutaj dynamika sprzedaży wynosi 27 proc. wzrostu. Nie dziwi więc, że w tegorocznej odsłonie walentynkowej oferty pojawiła się m.in. pościel Mickey Mouse szyta w 100 proc. z bawełny oraz prześcieradła marki Novittesse z certyfikacją Oeko-Tex wydawaną przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Badań i Testowania w Dziedzinie Ekologii Tekstyliów i Skóry.

Klienci sklepów mogą upamiętnić ten dzień na fotografii zrobionej popularnymi Instaxami marki Fuji, z wbudowanym lusterkiem do selfie i fleszem. Zestawy tych popularnych aparatów wraz z całym asortymentem walentynkowym dostępne są w sklepach Aldi do wyczerpania zapasów.

Nowy konsument na rynku spożywczym

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!