Aldi analizuje sprzedaż w okresie walentynkowym. Zaskakująca kategoria rośnie o 160 proc.
- Autor: AK
- Data: 14-02-2022, 10:16

Z analiz sprzedażowych Aldi prowadzonych tydzień do tygodnia w okresie walentynkowym wynika, że wzrost sprzedaży aż o 50 proc. dotyczy segmentu słodyczy – szczególnie produktów takich jak czekolady, bombonierki oraz praliny. Klienci chętnie kupują przysmaki marki własnej Château, dlatego nie mogło ich zabraknąć w tegorocznej ofercie walentynkowej.
Również sprzedaż kwiatów w sieci ALDI rośnie o ponad 80 proc. w analizowanym okresie. W tym roku w ofercie pojawiły się bukiety tulipanów oraz róż. Walentynkowy klimat w śródziemnomorskiej odsłonie może zapewnić dostępne w sklepach Aldi drzewko cytrusowe w doniczce oraz kwitnące anturium.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Wydawać by się mogło, że słodycze oraz kwiaty, to najpopularniejsze kategorie produktowe wybierane przez Polaków. Jednak Aldi największy wzrost sprzedaży, bo aż 160% w stosunku do tygodnia poprzedzającego ofertę walentynkową, odnotowało w kategorii bielizny męskiej. Równie zaskakujące wydają się dane dotyczące sprzedaży pościeli – tutaj dynamika sprzedaży wynosi 27 proc. wzrostu. Nie dziwi więc, że w tegorocznej odsłonie walentynkowej oferty pojawiła się m.in. pościel Mickey Mouse szyta w 100 proc. z bawełny oraz prześcieradła marki Novittesse z certyfikacją Oeko-Tex wydawaną przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Badań i Testowania w Dziedzinie Ekologii Tekstyliów i Skóry.
Klienci sklepów mogą upamiętnić ten dzień na fotografii zrobionej popularnymi Instaxami marki Fuji, z wbudowanym lusterkiem do selfie i fleszem. Zestawy tych popularnych aparatów wraz z całym asortymentem walentynkowym dostępne są w sklepach Aldi do wyczerpania zapasów.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Właściciel Lidla i Kauflandu chwali się rocznymi wynikami
-
Truskawki w Biedronce. Ile kosztują?
-
Lidl, Biedronka i Aldi mają sposoby na niższe ceny żywności
-
Lidl walczy o wartość koszyka i użytkowników aplikacji. Rozda im 10 zł na zakupy
-
Biedronka: chipsy Lay’s zniknęły z półek. Negocjacje z producentem trwają już pół roku
-
Kanał Sportowy wycofuje szklanki z Biedronki. Krzysztof Stanowski przeprasza
-
Pracownicy dyskontów nad morzem już boją się lata
-
Trwa wielkie czyszczenie fabryki Ferrero w której rozprzestrzeniła się salmonella
-
Grupa Otmuchów ze stratą za pierwszy kwartał 2022
-
Producent Nutelli i Kinder Niespodzianki na zakupach. Międzynarodowa akwizycja
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)