Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Aldi do końca 2021 roku będzie dostępne w większości województw w Polsce

Aldi przyspiesza tempo rozwoju i planuje kolejne otwarcia w całej Polsce. Do końca 2021 roku, sklepy sieci będą dostępne w większości województw w Polsce. Aldi planuje w tym roku otwarcie około 45 sklepów oraz inwestycje w zieloną energię. Wszystkie nowo otwierane sklepy będą posiadały technologie przyjazne środowisku, a na kilkunastu obiektach pojawią się panele fotowoltaiczne.

Aldi do końca 2021 roku będzie dostępne w większości województw w Polsce
Aldi do końca 2021 roku będzie dostępne w większości województw w Polsce, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 18-02-2021, 12:22

Aktualnie sieć posiada 168 sklepów w całej Polsce. W 2021 roku sieć przyspieszy tempo rozwoju w stosunku do ubiegłego roku i otworzy około 45 nowych sklepów o łącznej powierzchni porównywalnej z niemal 9 boiskami piłkarskimi tj. 63 tyś m2. Duży nacisk sieć kładzie na województwo pomorskie, gdzie od ubiegłorocznych otwarć cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Sieć stawia również na dalszy rozwój w województwie mazowieckim i wielkopolskim, sklepy pojawią się także w lubelskim, warmińsko-mazurskim czy podlaskim.

Dzięki planom ekspansji z końcem 2021 roku marka będzie dostępna dla klientów niemal w każdym województwie. Sieć planuje także liczne modernizacje oraz rozbudowy istniejących obiektów celem dostosowania do standardów oraz poprawy komfortu zakupów. W związku z rozwojem wzrośnie zapotrzebowanie na pracowników. Sieć planuje zatrudnić około 600 osób w 2021 roku.

Głównym założeniem Aldi na rok 2020 był dalszy rozwój sieci zarówno w obszarze komunikacji marketingowej, jak i powstania nowych sklepów w oparciu o precyzyjnie dobierane lokalizacje. Dotychczas marka obecna była głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, gdzie została dobrze przyjęta przez klientów. Sieć od początku 2020 r. swoją ekspansję prowadziła praktycznie na terenie całej Polski. Do końca grudnia pojawiły się 24 nowe sklepy. Wszystkie przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki. 

- Sukcesywnie będziemy zwiększać liczbę otwieranych sklepów do około50 rocznie. Minione dziesięciolecie stworzyło doskonałe podwaliny do tego kroku dlatego przyspieszamy tempo rozwoju. Jeszcze w tym roku chcemy być dostępni dla klientów w każdym województwie, by zwiększać rozpoznawalność marki. Wiemy, że lokalizacja to główny czynnik wyboru sklepu na codzienne zakupy. Szczególną uwagę przykładamy również do społecznej odpowiedzialności biznesu, zrównoważonej i odpowiedzialnej działalności, dlatego między innymi będziemy rozwijać instalacje fotowoltaiczne w naszych sklepach, czy energooszczędną technologię – podsumowuje Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci Aldi w Polsce.

Aldi zapowiada, że do końca 2021 roku wykorzystywać będzie więcej zielonej energii. Zwiększona zostanie liczba sklepów wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne. Już teraz dzięki wdrożonym rozwiązaniom na dachach sklepów sieci w całej grupie ALDI Nord wytwarzanych jest 52 400 mwh energii elektrycznej – czyli tyle, ile wystarczy, aby zaspokoić roczne zapotrzebowanie na elektryczność 13 000 gospodarstw domowych.

Do końca 2021 cała Grupa Przedsiębiorstw ALDI Nord ograniczy także o 40% emisję gazów cieplarnianych w porównaniu z rokiem 2015.Wszystkie nowe sklepy będą posiadały technologie odzyskujące ciepło z systemów chłodniczych. W latach 2018 i 2019 Grupa ALDI Nord zredukowała emisję związaną ze stratami środków chłodniczych o około 8% do około 85 000 ton CO2.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.10.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!