Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Aldi ma piekarnie już we wszystkich dyskontach w Polsce

Niemiecka sieć dyskontów Aldi w ubiegłym roku zakończyła pracę nad wprowadzaniem do wszystkich swoich ok. 80 sklepów w Polsce piekarni. Inwestycja była realizowana w trakcie ostatnich dwóch lat. Jak pisał już portalspozywczwy.pl niemiecka centrala Aldi Nord zapowiedziała w 2012 r., że wyremontowane zostaną wszystkie sklepy sieci w Europie, na co miało zostać przeznaczone kilkaset milionów euro. Jedną z największych zmian miało być wprowadzenie do sklepów pieców do odpieku pieczywa.

Aldi ma piekarnie już we wszystkich dyskontach w Polsce
Aldi ma w Polsce około 80 sklepów

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 27-03-2014, 13:42

Aldi przechodzi stopniową metamorfozę. Choć dawniej w sklepach sieci znaleźć można było przede wszystkim marki własne - pod koniec 2012 r. stanowiły około 90 proc. asortymentu - tak w ostatnim czasie w Aldi pojawia się coraz więcej produktów markowych. Zmiana nastawienia sieci do asortymentu to wynik podejścia klientów, którzy nie są usatysfakcjonowani jedynie z niskiej ceny, ale też wysokiej jakości, jaka w ogólnej świadomości jest reprezentowana przez kluczowe światowe marki. W 2013 r. do Aldi trafiły m.in. marki Coca-Cola, Nestle, Mlekovita, Johnson&Johnson, Vizir i Vanish.

Można się spodziewać, że Aldi, który na rok 2014 r. zapowiedział otwarcie około 10 nowych sklepów, będzie inwestował także w rozwój asortymentu produktów świeżych, w tym stoiska z warzywami i owocami. Obecnie jednak oferta warzyw i owoców jest wciąż skromniejsza, niż w sklepach konkurentów, czyli Biedronki, Lidla, czy Netto.

Aldi działalność w Polsce rozpoczęło w 2006 r. Pierwsze osiem sklepów sieci otwartych zostało 25 lutego 2008 r. Na koniec 2013 r. Aldi miało w naszym kraju około 80 sklepów i 2 proc. udziału w rynku dyskontów. Aldi w 2012 r. wygenerowało przychód netto na poziomie ok. 450 mln zł (wzrost o 25 proc. względem roku 2011), przy stracie netto rzędu 27,8 mln zł. Niemiecka sieć jest obecna w 15 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych i Australii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    piekarnia RSS ALERT    /    odpiek pieczywa w sklepach RSS ALERT    /    pieczywo RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • niam ? 2014-03-27 14:42:27
    Chyba odpiekalnie, bo w piekarni to pracuje piekarz a nie odpiekacz mrożonek.
  • klient 2014-04-01 14:33:10
    mrożonki są lepsze od tych gniotów z tzw małych tradycyjnych piekarni.
  • Kubanek 2014-04-01 17:55:04
    Proszę mówić za siebie. Pieczywo dyskontowe nie nadaje się do jedzenia ale do napychania się. Owszem, w niedzielę, jak nie ma dostępu do świeżego pieczywa w normalnym sklepie i zje się taki odpiekany bochenek, który trudno mi się jednak trawi. O ile w Biedronce, przy pudłach z bułkami czy chlebem podawane są informacje na temat składu i producenta, o tyle np. w Lidlu czy Aldi, nie ma nic. Nie wiadomo, czy bułka jest z Polski czy może z Niemiec albo z Rumunii czy Bułgarii. Kupowanie pieczywa w dyskoncie to jedynie deska ratunku, w trudnej sytuacji, bo na pewno nie sposób na dobre odżywianie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.15.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!