Aldi nawiązało współpracę z markami Esotiq, Swarovski i Diesel
Sieć handlowa Aldi nawiązała współpracę z bieliźnianą marką Esotiq. Kolekcja bielizny dostępna będzie w sklepach sieci od 6 lutego.

Kolekcja Walentynkowa Esotiq, zaprojektowana przez projektantów marki, składa się z body, koszulek i kompletów koronkowej bielizny. Oferta dostępna jest w Aldi od 6 lutego do wyczerpania zapasów.
To pierwsza współpraca obu marek, zwiększająca potencjał w zakresie dotarcia do nowych grup klientów i poszerzająca obszar ich działania.
- Marka Esotiq zdecydowała się na współpracę z siecią Aldi w celu dotarcia do większej grupy klientek. W chwili obecnej produkty naszej marki dostępne są w ponad 300 salonach w Polsce i Europie – mówi Piotr Trzciałkowski, Brand Manager ESOTIQ.
– Aldi konsekwentnie rozwija i uatrakcyjnia swój asortyment non food, oferując klientom zarówno produkty marki własnej jak i współpracując z wybranymi partnerami – dodaje Agata Biernacka.
Obok bielizny ESOTIQ w sklepach sieci pojawi się także specjalnie wyselekcjonowana biżuteria Swarovskiego - łańcuszki z zawieszką, bransoletki i zegarki z kryształkami Swarovskiego. Aldi oferuje męską bieliznę znanej włoskiej marki Diesel.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.