Aldi nie będzie otwierać w Polsce sklepów w mniejszym formacie
W Londynie ruszył pierwszy sklep pod szyldem Aldi Local. To placówka wyróżniająca się mniejszym formatem dopasowanym do miejskich lokalizacji. Na razie w Polsce Aldi nie zamierza otwierać mniejszych placówek skupiając się na standardowym formacie.

Nowy format sieci Aldi jest o połowę mniejszy od standardowego sklepu i ma mniejszą gamę produktów - podobnie jak w sklepach Tesco Express lub Sainsbury's Local.
Aldi Local oferuje 1500 indeksów w porównaniu do 1800 dostępnych w pełnowymiarowym Aldim. Mniejszy sklep oznacza nieco wyższe cen niektórych towarów. Aldi podkreśla jednak, że nawet w tym przypadku ich towary są „znacznie tańsze”, niż w innych sklepach.
- Obecnie sieć ALDI posiada 132 sklepy w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Skupiamy się na dalszym rozwoju, dlatego w 2019 roku uruchomionych zostanie od kilku do kilkunastu nowych sklepów w dogodnych dla klientów lokalizacjach, w dotychczas funkcjonującym formacie, który doskonale się sprawdza. Jak zawsze z uwagą przyglądamy się działaniom sieci w zagranicznych oddziałach, ale aktualnie nie mamy w planach wprowadzania nowych formatów sklepów ALDI w Polsce - mówi serwisowi dlahandlu.pl Agata Biernacka z biura prasowego Aldi.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.