Aldi obniża zawartość soli, cukru i tłuszczu w produktach marek własnych
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 13-08-2020, 13:57

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Udział produktów ekologicznych, wegetariańskich, wegańskich i produktów z certyfikatem Fairtrade w asortymencie sklepów w większości Grupy Przedsiębiorstw Aldi Nord stale rośnie. W roku 2019 sieć oferowała 265 produktów Fairtrade, co oznacza wzrost o 190 procent w porównaniu z rokiem 2018. W Polsce, na przestrzeni minionych dwóch lat ich liczba wzrosła z 6 do 87.
Również liczba produktów marek własnych z logiem produkcji ekologicznej UE zwiększyła się z 45 do 134. W minionym roku Aldi w kraju nad Wisłą sprzedawał 73 produkty opatrzone etykietą V-Label, oznaczającą produkty wegańskie i wegetariańskie.
komentarze (0)