Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Aldi obniża zawartość soli, cukru i tłuszczu w produktach marek własnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-08-2020, 13:57
Aldi stawia na produkty regionalne i promocję zdrowego stylu życia. Sieć obniży zawartość soli, cukru i tłuszczu w produktach marek własnych i zapowiada rozszerzenie oferty produktów ekologicznych, wegańskich i wegetariańskich.
Aldi obniża zawartość soli, cukru i tłuszczu w produktach marek własnych
Aldi obniża zawartość soli, cukru i tłuszczu w produktach marek własnych, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Udział produktów ekologicznych, wegetariańskich, wegańskich i produktów z certyfikatem Fairtrade w asortymencie sklepów w większości Grupy Przedsiębiorstw Aldi Nord stale rośnie. W roku 2019 sieć oferowała 265 produktów Fairtrade, co oznacza wzrost o 190 procent w porównaniu z rokiem 2018. W Polsce, na przestrzeni minionych dwóch lat ich liczba wzrosła z 6 do 87.

Również liczba produktów marek własnych z logiem produkcji ekologicznej UE zwiększyła się z 45 do 134. W minionym roku Aldi w kraju nad Wisłą sprzedawał 73 produkty opatrzone etykietą V-Label, oznaczającą produkty wegańskie i wegetariańskie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!