Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Aldi podsumowuje I półrocze: Rozwój sieci i marek własnych, pomoc służbie zdrowia i seniorom

Pierwsze półrocze 2020 roku było czasem pełnym wyzwań i zdecydowanie różniło się od podobnych okresów w poprzednich latach. Wybuch i rozwój epidemii koronawirusa wymagał dużej elastyczności i uważności w podejmowanych działaniach w różnych obszarach funkcjonowania firmy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR Aldi Polska.

Aldi podsumowuje I półrocze: Rozwój sieci i marek własnych, pomoc służbie zdrowia i seniorom
Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 17-08-2020, 12:56

- Konieczne było dynamiczne dostosowywanie sposobu funkcjonowania sklepów do wprowadzanych obostrzeń oraz zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom naszej sieci. Zmieniliśmy m.in. godziny otwarcia sklepów, wyposażyliśmy je w specjalne stojaki z płynem dezynfekującym i wdrożyliśmy procedury bezpieczeństwa. Obudowaliśmy też kasy płytami pleksi, zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji powierzchni sklepowych, a nasi pracownicy pracują w przyłbicach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR Aldi Polska.

- Działalność prospołeczna i troska o nasze otoczenie są od zawsze wpisane w DNA naszej marki, dlatego w tym trudnym czasie nie zapomnieliśmy również o pomocy innym. Dołączając do walki z koronawirusem przekazaliśmy produkty o łącznej wartości 150 tys. zł na rzecz wybranych szpitali i sztabów kryzysowych Urzędów Wojewódzkich. Jako pierwsza sieć w branży wprowadziliśmy specjalne punkty obsługi dla pracowników służby medycznej i służb publicznych. Dołączyliśmy też do akcji posiłek dla seniora i z powodzeniem przeprowadziliśmy własną ogólnopolską akcję charytatywną „Doceniam, dziękuję!", której celem było wsparcie wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. Ze sprzedaży dedykowanych naklejek akcji udało nam się zebrać ponad pół miliona złotych - dodaje.

Agata Biernacka tłumaczy, że sytuacja epidemiczna wpłynęła również na zmianę postaw konsumentów. - W związku z tym, w pierwszej fazie rozwoju epidemii w Polsce odnotowaliśmy szczególne zainteresowanie produktami z długim terminem przydatności do spożycia, wśród których jako najczęściej wybierane znalazły się m.in. makarony, kasze oraz konserwy. Wartym podkreślenia jest, że w pierwszych miesiącach pandemii klienci byli zdecydowanie mniej podatni na promocje cenowe, co było wynikiem zmiany sposobu dokonywania zakupów. Klienci przychodzili do sklepów rzadziej, ale za to z konkretną listą zakupów i robili większe zakupy na zapas. Pod koniec I półrocza, klienci zaczęli dokonywać już standardowych zakupów spożywczych, realizując je w sposób nieco bardziej zaplanowany niż miało to miejsce przed wybuchem epidemii - opowiada.

więcej informacji:

Agata Biernacka RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!