Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Aldi podsumowuje I półrocze: Rozwój sieci i marek własnych, pomoc służbie zdrowia i seniorom

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-08-2020, 12:56
Pierwsze półrocze 2020 roku było czasem pełnym wyzwań i zdecydowanie różniło się od podobnych okresów w poprzednich latach. Wybuch i rozwój epidemii koronawirusa wymagał dużej elastyczności i uważności w podejmowanych działaniach w różnych obszarach funkcjonowania firmy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR Aldi Polska.
Aldi podsumowuje I półrocze: Rozwój sieci i marek własnych, pomoc służbie zdrowia i seniorom
Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR, fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Konieczne było dynamiczne dostosowywanie sposobu funkcjonowania sklepów do wprowadzanych obostrzeń oraz zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom naszej sieci. Zmieniliśmy m.in. godziny otwarcia sklepów, wyposażyliśmy je w specjalne stojaki z płynem dezynfekującym i wdrożyliśmy procedury bezpieczeństwa. Obudowaliśmy też kasy płytami pleksi, zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji powierzchni sklepowych, a nasi pracownicy pracują w przyłbicach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR Aldi Polska.

- Działalność prospołeczna i troska o nasze otoczenie są od zawsze wpisane w DNA naszej marki, dlatego w tym trudnym czasie nie zapomnieliśmy również o pomocy innym. Dołączając do walki z koronawirusem przekazaliśmy produkty o łącznej wartości 150 tys. zł na rzecz wybranych szpitali i sztabów kryzysowych Urzędów Wojewódzkich. Jako pierwsza sieć w branży wprowadziliśmy specjalne punkty obsługi dla pracowników służby medycznej i służb publicznych. Dołączyliśmy też do akcji posiłek dla seniora i z powodzeniem przeprowadziliśmy własną ogólnopolską akcję charytatywną „Doceniam, dziękuję!", której celem było wsparcie wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. Ze sprzedaży dedykowanych naklejek akcji udało nam się zebrać ponad pół miliona złotych - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!