Aldi: Pracujemy nad polepszaniem doświadczeń zakupowych w sklepach
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 18-10-2019, 10:39

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Komunikacja z klientem to ważny element strategii Aldi. Z każdym kolejnym rokiem intensyfikujemy nasze działania w tym obszarze. We wrześniu tego roku wystartowaliśmy z nową strategią komunikacyjną opartą na haśle "Raz Aldi zawsze Aldi", poszerzając dotychczasowe kanały komunikacji o social media i kolejne narzędzia z zakresu ATL i BTL. Uruchomiliśmy ogólnopolską kampanię z wykorzystaniem prasy, radia, online’u. Aby mieć pewność, że nowa idea ALDI jest właściwie rozumiana i przekazywana klientom przez naszych pracowników, przygotowaliśmy oddzielną komunikację wewnętrzną, zgodnie z przekonaniem, że najlepszymi ambasadorami marki są jej pracownicy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka, Manager ds. Komunikacji i PR ALDI Polska.
- Ponieważ bohaterami kampanii uczyniliśmy wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, kolejnym naturalnym krokiem jest ich testowanie, w czym wspiera nas Sonia Bohosiewicz. To także poszerza naszą grupę komunikacyjną o blogerów, influencerów, za pośrednictwem których chcemy dotrzeć do klientów - dodaje.
komentarze (0)