• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Aldi przyciąga klientów czeskimi produktami

Aldi po raz kolejny oferuje czeskie produkty, takie jak Lentilky, którymi od ponad 100 lat zajadają się kolejne pokolenia, czeskie knedliki oraz napój ziołowo-owocowy Kofola.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-04-2021, 16:07
Aldi przyciąga klientów czeskimi produktami
Aldi przyciąga klientów czeskimi produktami. Fot. materiały prasowe/shutterstock
  • Przysmaki czeskie dostępne są w ofercie Aldi od 12 kwietnia. Oferta ważna do wyczerpania zapasów. 
  • W specjalnie przygotowanej ofercie znajduje się ponad 30 czeskich produktów spożywczych.
  • Miłośnicy czeskich specjałów znajdą  m.in. czeski nabiał, wędliny, gotowe dania, słodycze oraz piwa.

- Klienci pokochali akcje tematyczne i chętnie wracają po swoje ulubione produkty z różnych zakątków świata. Szczególnie teraz, gdy nasza mobilność jest ograniczona ze względu na pandemię,  konsumenci doceniają ich dostępność w naszych sklepach. Dlatego od 12 kwietnia w naszych sklepach znajdą się czeskie produkty – mówi Dominika Juszczyk, manager ds. Komunikacji i PR ALDI Polska.

Miłośnicy czeskich specjałów znajdą w ALDI zarówno czeski nabiał (czeski ser panierowany, pomazanka, ser ołomuniecki  z czosnkiem, czy hermelin), wędliny, gotowe dania, słodycze oraz piwa.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ofercie dostępne będą m.in. popularne jako przekąska Utopenci, czyli kiełbaski wieprzowe marynowane w zalewie, Kosteleckie salami Hermin, gotowe dania z Knedlikamy – gulasz wołowy, wieprzowy i pieczarkowy, knedliczki – pszenne krojone, z nugatem i tradycyjne czeskie piwo Staropramen, Holba, czy Litovel oraz pyszne słodkości – Lentilky, banan w czekoladzie, wafel Tatranky i torcik miodowy. 

ALDI konsekwentnie buduje i urozmaica swój asortyment i prowadzi w swoich sklepach akcje tematyczne, w ramach których obyły się m.in. akcja „Azja od kuchni”, „Fetujemy w greckim stylu” czy „Polska na talerzu”. Dużą popularnością cieszyła się też akcja „Sentymentalne smaki lat 90.”.

Sieć nieustannie poszerza również swój asortyment spoza kategorii spożywczej, oferując klientom zarówno wysokiej jakości produkty marki własnej jak i współpracując z wybranymi partnerami. Klienci szczególnie docenili kolekcję ubrań Łukasza Podolskiego, czy Angeliny Kirsch, a także ofertę płyt winylowych.

ALDI w Polsce posiada 169 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ww 2021-04-12 16:10:04

    nie kupujcie czeskich produktów tak samo jak oni bojkotują nasze towary

    Odpowiedz
    • Lubosz 2021-04-13 10:56:09

      Greetings from Pilzno. I am buying as much Polish food as I can swallow!

      Odpowiedz
  • nie lubie disco z pola 2021-04-12 22:37:59

    byłem w aldi kupiłem wędliny czeskie gulasz lentilky tort marlenka itp powód ? jakość nie oszukane jak od Polaka nie dziwie sie Czechom ze bojkotują sól wypadowa przez ponad 12 lat smakowała?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!