Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Aldi realizuje nową strategię w Polsce. Więcej produktów brandowych na półkach

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 16-11-2017, 12:52
Zgodnie z zapowiedziami, niemiecka sieć dyskontow Aldi poszerza asortyment. Na półkach detalisty znajdziemy coraz więcej produktów znanych marek. Wśród nowości są m.in. batoniki Princessa oraz herbata Lipton.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W sklepach Aldi możemy kupić także galaretki i majonez marki Winiary, mąkę Basia, krokiety marki U Jędrusia, filety śledziowe Lisner, herbatę Saga, kawę Lavazza, wędliny z Morlin, napoje Pepsi, kawy Jacobs i Tchibo. Sieć promuje także ofertę produktów świeżych.

Przypomnijmy: Na początku sierpnia br. dyrektorem generalnym Aldi Polska został Oktawian Torchała. Spółka rozpoczęła także wdrażanie nowej strategii, obejmującej m.in. odświeżenie komunikacji wizualnej placówek z pomocą agencji Promo Agency oraz rozszerzenie asortymentu. Celem na najbliższe lata jest m.in. modernizacja istniejących sklepów zgodnie z najnowszą koncepcją Grupy Aldi, a także rozszerzenie oferty produktów świeżych. – W związku z nową strategią oferujemy naszym klientom jeszcze więcej artykułów – zwiększyliśmy asortyment do 1700 artykułów. To prawie dwukrotnie więcej niż wcześniej. Ofertę uzupełniają również międzynarodowe i krajowe marki, takie jak m.in. Nestlé, Coca Cola, Nivea, Pampers, Krakus, Danone, Żywiec Zdrój czy Hortex (choć aż 86,8 proc. asortymentu to marka własna sieci - red.) Wszystkie te zmiany wprowadzane były w minionych miesiącach przez Oktawiana Torchałę we współpracy ze swoim poprzednikiem na stanowisku dyrektora generalnego, Nicolasem de Lope.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!