Aldi realizuje nową strategię w Polsce. Więcej produktów brandowych na półkach
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 16-11-2017, 12:52
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W sklepach Aldi możemy kupić także galaretki i majonez marki Winiary, mąkę Basia, krokiety marki U Jędrusia, filety śledziowe Lisner, herbatę Saga, kawę Lavazza, wędliny z Morlin, napoje Pepsi, kawy Jacobs i Tchibo. Sieć promuje także ofertę produktów świeżych.
Przypomnijmy: Na początku sierpnia br. dyrektorem generalnym Aldi Polska został Oktawian Torchała. Spółka rozpoczęła także wdrażanie nowej strategii, obejmującej m.in. odświeżenie komunikacji wizualnej placówek z pomocą agencji Promo Agency oraz rozszerzenie asortymentu. Celem na najbliższe lata jest m.in. modernizacja istniejących sklepów zgodnie z najnowszą koncepcją Grupy Aldi, a także rozszerzenie oferty produktów świeżych. – W związku z nową strategią oferujemy naszym klientom jeszcze więcej artykułów – zwiększyliśmy asortyment do 1700 artykułów. To prawie dwukrotnie więcej niż wcześniej. Ofertę uzupełniają również międzynarodowe i krajowe marki, takie jak m.in. Nestlé, Coca Cola, Nivea, Pampers, Krakus, Danone, Żywiec Zdrój czy Hortex (choć aż 86,8 proc. asortymentu to marka własna sieci - red.) Wszystkie te zmiany wprowadzane były w minionych miesiącach przez Oktawiana Torchałę we współpracy ze swoim poprzednikiem na stanowisku dyrektora generalnego, Nicolasem de Lope.
komentarze (0)