Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Aldi rozwija asortyment dla wegetarian i wegan

Aldi rozwija asortyment dla wegetarian, wegan i osób chcących ograniczyć spożycie produktów odzwierzęcych poszerzając ofertę produktów roślinnych. Wspólnie z Fundacją ProVeg promuje zalety diety roślinnej.

Aldi rozwija asortyment dla wegetarian i wegan
Aldi rozwija asortyment dla wegetarian i wegan, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 08-04-2021, 09:19
  • Celem prowadzonych działań jest edukacja konsumentów w zakresie świadomego odżywiania, tworzenia zbilansowanych i pełnowartościowych posiłków oraz ułatwienia podejmowania codziennych decyzji zakupowych.
  • W ramach kampanii wspólnie z Fundacją ProVeg ALDI pokaże Polakom jak przygotować roślinny, zdrowy talerz i dlaczego warto to robić częściej.
  • Udział produktów ekologicznych, wegetariańskich, wegańskich i produktów z certyfikatem Fairtrade w asortymencie sklepów w większości Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord stale rośnie.

Główną działalnością ALDI jest dostarczanie klientom produktów żywnościowych – w najwyższej jakości i w najniższej możliwej cenie, dlatego sieć przykłada bardzo dużą uwagę do swojego asortymentu mając świadomość, że mądrze wybierane produkty spożywcze zwiększają naszą odporność, poprawiają koncentrację, czy dbają o prawidłową masę ciała. Wpływ konkretnych produktów na zdrowie jest przedmiotem wielu badań, a wśród opracowanych na ich podstawie zaleceń żywieniowych widać wspólny mianownik – jak najwięcej roślin w naszej diecie. Dlatego ALDI wspólnie z Fundacją ProVeg rozpoczyna kampanię informacyjną dotyczącą zdrowego i świadomego odżywiania.

- W związku z rosnącą ilością produktów roślinnych w naszym asortymencie chcemy szerzej promować zalety diety wegańskiej i wegetariańskiej i kształtować pozytywne nawyki żywieniowe oraz poszerzać świadomość klientów w zakresie zdrowego odżywiania. Jako firma odpowiedzialna społecznie chcemy dostarczać konsumentom najwyższej jakości produkty, ale także przekazywać im wiarygodne informacje. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Fundacją  ProVeg - organizacją, która ma olbrzymie doświadczenie międzynarodowe w edukacji żywieniowej – mówi Katarzyna Bawoł, Kierownik Działu Jakości i Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa ALDI Polska.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wierzymy, że dzięki naszej współpracy z siecią ALDI dotrzemy do kolejnych osób z informacją o wpływie wyborów żywieniowych na zdrowie, środowisko i zwierzęta. Sieci handlowe odgrywają niezwykle istotną rolę w kształtowaniu odpowiednich nawyków żywieniowych, ze względu na bliskość ich kontaktu z konsumentami w codziennych decyzjach zakupowych. Jest to także wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom konsumenta przyszłości, dla którego zdrowy i zrównoważony styl życia zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę - mówi Patrycja Homa, prezeska Fundacji ProVeg

W ramach kampanii wspólnie z Fundacją ProVeg ALDI pokaże Polakom jak przygotować roślinny, zdrowy talerz i dlaczego warto to robić częściej, a także, w jaki sposób zachęcać dzieci do spożywania większej ilości roślin oraz, że dieta bardziej roślinna może być prosta i smaczna. Nie zabraknie także ulubionych i cenionych przez konsumentów porad dotyczących budowania odporności oraz przepisów z wykorzystaniem wyrobów roślinnych.

W asortymencie ALDI znajdą się produkty obiadowe marki Dobra Kaloria takie jak roślinny burger, gyros a’la kurczak, klopsy klasyczne, kiełbaski i mielone roślinne a ’la wołowe, a także sznycel sojowy marki własnej Gut Bio. Klienci kupią również majonez wegański, mąkę z orzechów arachidowych, kabanosy roślinne, czy napoje - sojowo – ryżowy, owsiany również marki Gut Bio i  wiele innych.

W 2020 roku sieć sklepów ALDI w Polsce wprowadziła do swojej oferty nową markę własną – ŚwieżeJesz. Nowym brandem oznaczone zostały warzywa i owoce dostępne w ALDI, spośród których ponad połowa to produkty pochodzące od polskich rolników i sadowników. Wprowadzenie marki ŚwieżeJesz był kolejnym krokiem sieci w celu podkreślenia eksponowanego przez markę atutu świeżości i zwrócenie uwagi na tę kategorię w codziennych zakupach.

Kampania informacyjna prowadzona jest w sklepach ALDI, na łamach gazetek, na WWW.adli.pl i w mediach społecznościowych. Sieć zapowiada także konkurs z nagrodami dla swoich klientów. Więcej na https://www.aldi.pl/nasze-produkty/strefa-zdrowia/jedz-zdrowo--b_d-w-formie-z-aldi.html.

Udział produktów ekologicznych (BIO), wegetariańskich/wegańskich i produktów z certyfikatem Fairtrade w asortymencie sklepów w większości Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord stale rośnie. W roku 2019 sieć oferowała 265 produktów Fairtrade, co oznacza wzrost o 190 procent w porównaniu z rokiem 2018. W Polsce, na przestrzeni minionych dwóch lat ich liczba wzrosła z 6 do 87.

Również liczba produktów marek własnych z logiem produkcji ekologicznej UE zwiększyła się z 45 do 134. W minionym roku ALDI w kraju nad Wisłą sprzedawał 73 produkty opatrzone etykietą V-Label, oznaczającą produkty wegańskie i wegetariańskie. W ramach Zrównoważonego Odżywiania, ALDI deklaruje redukcję soli, tłuszczu, cukru oraz zwiększenie zawartości błonnika w produktach marek własnych do końca 2022 roku.

Dane w zakresie produktów ekologicznych (BIO), wegetariańskich/wegańskich i produktów z certyfikatem Fairtrade odnoszą się do Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord i zostały zawarte w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju za rok 2019. Głównym celem publikacji raportu zrównoważonego rozwoju jest transparentność działalności ALDI pod kątem społecznym, ekologicznym i ekonomicznym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    żywność roślinna RSS ALERT    /    weganie RSS ALERT    /    wegetarianie RSS ALERT    /    ProVeg RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.122.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!