Aldi rozwija segment nabiałowy pochodzący od polskich dostawców
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 29-06-2021, 11:52

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Sieć sklepów Aldi wprowadziła w ubiegłym roku do swojej oferty markę własną – Mleczna Rzeka. Brandem tym oznaczony został nabiał pochodzący od polskich dostawców oraz wyprodukowany w większości z polskiego mleka. Sieć stawia na lokalne mleczarnie, proste składy i zapowiada rozwój tego asortymentu zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Marka Mleczna Rzeka to nowe podejście Aldi do oferty nabiału dostępnego w sklepach sieci. Pod Brandem znajdują się produkty z kategorii nabiał o prostych składach, pochodzące od polskich dostawców. Asortyment Mlecznej Rzeki obecnie stanowi 23 produkty i jest nieustannie rozwijany zgodnie z oczekiwania klientów, w kierunku najlepszego asortymentu nabiałowego na rynku.
komentarze (0)