Głównymi bohaterkami kampanii są mamy i ich różne doświadczenia związane z tym szczególnym w roku okresem. To właśnie ich opowieści o przedświątecznych przygotowaniach, pełne ciepła i humoru są osią komunikacji marki. Do udziału w kampanii oprócz mam zaproszone zostały także influencerki, między innymi  - Krystyno nie denerwuj matki, która  zaprosi klientki ALDI do udziału w konkursie, będącym kolejnym etapem kampanii.

Co tydzień, przez cały czas trwania kampanii wybrane tradycyjne produkty świąteczne oraz produkty z kategorii niespożywczej, wszelkie inspiracje prezentowe, dostępne będą w ALDI w promocyjnych cenach. Kampania „Mamy święta i mamy siebie” rozpoczęła się 16 listopada i potrwa aż do Świąt Bożego Narodzenia. Prowadzona jest w radiu, Internecie, social mediach oraz na billboardach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl