Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Aldi rusza ze sprzedażą produktów popularnych w latach 90.

Kultowa guma Turbo, blok warszawski, wata cukrowa i perfumy Pani Walewska w akcji „Kultowe produkty lat 90”w sklepach ALDI w całej Polsce.

Aldi rusza ze sprzedażą produktów popularnych w latach 90.
Aldi rusza ze sprzedażą produktów popularnych w latach 90. Fot. Bjoern Wylezich / Shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 15-02-2021, 13:50

Produkty z lat 90. podbijają serca konsumentów przywołując sentymentalne wspomnienia smaków dzieciństwa. W ALDI dostępne są guma Turbo z cieszącymi się popularnością naklejkami aut i motorów, oranżada Bolek i Lolek, czy najsłodsza na świecie wata cukrowa. Poza asortymentem spożywczym w sieci znajdują się także popularne produkty kosmetyczne, na przykład niezapomniane perfumy Pani Walewska, czy mydło powszechne. Produkty z lat 90-tych są dostępne w ofercie ALDI od 15 lutego do wyczerpania zapasów.

W specjalnie przygotowanej ofercie ALDI znajduje się ponad 30 produktów - zarówno spożywczych jak i chemicznych, m.in. pianka do golenia i pędzel Wars, pumeks, mydło powszechne, kosmetyki Pani Walewskiej, kawa zbożowa Kujawianka, gumy kulki, blok warszawski, oranżada Bolek i Lolek czy wata cukrowa. Najwięcej emocji budzi jednak ponowne pojawienie się gumy Turbo, w której zamieszczane są ilustracje samochodów kolekcjonowane niegdyś pieczołowicie przez najmłodszych.

- W ALDI od zawsze wsłuchujemy się w potrzeby klientów i staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Z myślą o nich inicjujemy szereg ciekawych akcji z różnych zakątków zarówno Polski,
jak i zagranicy. Odwołując się do sentymentu i pozytywnych skojarzeń z latami 90. chcieliśmy przypomnieć klientom kultowe smaki i zebrać je w jednym miejscu. Pomimo upływu czasu te produkty gwarantują wysoką jakość i wciąż cieszą się sporą popularnością. Mamy nadzieję, iż przypadną do gustu naszym klientom – mówi Dominika Juszczyk, Manager Komunikacji i PR ALDI Polska.

- Chcemy, by nasi klienci wiedzieli, że w ALDI wszystko, co lubią, mają na wyciągnięcie ręki każdego dnia, bo to jest sklep ich ulubionych produktów, świeżych, w dobrej jakości i przystępnej cenie, po które chętnie się wraca – dodaje Juszczyk.

ALDI konsekwentnie buduje i urozmaica swój asortyment i prowadzi w swoich sklepach akcje tematyczne, m.in. akcja „Kultowe czeskie przysmaki”, „Azja od kuchni”, „Fetujemy w greckim stylu” czy „Polska na talerzu”. Sieć nieustannie poszerza również swój asortyment spoza kategorii spożywczej, oferując klientom zarówno wysokiej jakości produkty marki własnej, jak i współpracując z wybranymi partnerami. Klienci szczególnie docenili ofertę płyt winylowych czy artykułów marki Esotiq. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!