Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Aldi rywalizuje z Lidlem o amerykańskiego konsumenta

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 13-06-2017, 12:52
Europejska rywalizacja między dyskontami przenosi się do Stanów Zjednoczonych. Po ogłoszeniu ambitnych planów rozwoju na tamtejszym rynku przez Lidl, Aldi planuje zainwestować w USA aż 3,4 mld dolarów.
Aldi rywalizuje z Lidlem o amerykańskiego konsumenta
Fot. shutterstock

Ten nowy program opiera się na niedawno ogłoszonym przez sprzedawcę planie zainwestowania 1,6 mld dolarów w przebudowę 1300 sklepów w USA do roku 2020, w tym na rozbudowę i modernizację działów produktów świeżych.

Dzięki sieci 2500 sklepów w USA, Aldi byłby trzecim największym operatorem spożywczym po sieciach Walmart i Kroger.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Te dwa programy inwestycyjne sieci Aldi (ekspansja i modernizacja) to łączny wydatek rzędu 5 mld dolarów.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!