Aldi rywalizuje z Lidlem o amerykańskiego konsumenta
Europejska rywalizacja między dyskontami przenosi się do Stanów Zjednoczonych. Po ogłoszeniu ambitnych planów rozwoju na tamtejszym rynku przez Lidl, Aldi planuje zainwestować w USA aż 3,4 mld dolarów.

Fot. shutterstock
Ten nowy program opiera się na niedawno ogłoszonym przez sprzedawcę planie zainwestowania 1,6 mld dolarów w przebudowę 1300 sklepów w USA do roku 2020, w tym na rozbudowę i modernizację działów produktów świeżych.
Dzięki sieci 2500 sklepów w USA, Aldi byłby trzecim największym operatorem spożywczym po sieciach Walmart i Kroger.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Te dwa programy inwestycyjne sieci Aldi (ekspansja i modernizacja) to łączny wydatek rzędu 5 mld dolarów.
Czytaj więcej w dlahandlu.pl
Powiązane tematy:
-
Lidl otwiera dwa nowe sklepy. Gdzie powstały placówki w Serocku i Gdyni?
-
Sieć Aldi otwiera trzeci sklep w Szczecinie
-
Promocja na ręcznie robione lody Willisch w Lidlu tylko przez 2 dni
-
Biedronka znów podniosła ceny. Nawet o dwa złote w ciągu trzech dni
-
Limity w kolejnej sieci: cukier po 5,50 zł. Można kupić maksymalnie 3 kg
-
Promocja na piwo w Lidlu: 4+4 gratis dziś do końca dnia
-
Harry Potter nawiedza Lidla. W ofercie nie tylko szkolne akcesoria
-
Biedronka będzie działać jako placówka medyczna?
-
Lidl sprzedaje zeszyty ze swoim logo. Ile kosztują?
-
Właściciel sieci Lidl i Kaufland podsumowuje miniony rok pod kątem redukcji plastiku
komentarze (0)