Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Aldi szuka działek pod inwestycje. Sieć chce potroić liczbę otwieranych sklepów

Aldi z nową strategią marketingową od 2019 roku umacnia rozpoznawalność marki i zwiększa zapotrzebowanie rynkowe konsumentów na nowe sklepy w Polsce. Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa sieć kontynuuje działania związane z rozwojem marki.

Aldi szuka działek pod inwestycje. Sieć chce potroić liczbę otwieranych sklepów
Aldi chce potroić liczbę otwieranych sklepów, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 09-06-2020, 10:15

- Zmiana głównego hasła reklamowego Aldi, start największej dotychczas dla sieci kampanii marketingowej w kraju, obecność w Social Mediach, sześć nowych otwarć oraz utworzenie nowych biur regionalnych w Krakowie, Gdańsku, Lublinie i Szczecinie to najważniejsze wydarzenia 2019 roku. Po przejściowym wstrzymaniu otwarć z powodu wybuchu pandemii koronawirusa, powracamy do swoich planów i zapowiadamy nawet trzykrotny wzrost otwieranych sklepów do końca 2022 roku. Pod swoje inwestycje szukamy działek i lokali o minimalnej powierzchni 800 m2 - informuje sieć Aldi Polska.

-  Mamy ambitne plany rozwoju sieci na najbliższe lata, w ramach których do końca 2022 roku chcemy potroić liczbę otwieranych sklepów. Oczywiście jest to uzależnione od wielu zmiennych i dajemy sobie prawo do bieżącej aktualizacji. Jak pokazują wydarzenia ostatnich miesięcy na świecie, sytuacja może dynamicznie zmieniać się, ale to jest cel, do którego dążymy. Minione dziesięciolecie stworzyło doskonałe podwaliny do tego kroku, jesteśmy gotowi do przejęcia nowych obiektów czy działek pod budowę. Niezmiennie w ich doborze kierujemy się precyzyjnie dobranymi lokalizacjami ze szczególną dbałością o komfort i doświadczenia zakupowe naszych klientów – podsumowuje Oktawian Torchała, CEO Aldi w Polsce.

Lokalizacja to bardzo ważny czynnik wyboru sklepu na codzienne zakupy. Dotychczas sieć szukała działek lub nieruchomości w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, a więc w województwach, w których już zaznaczyła swoją obecność. Dzięki stale wzmacnianej kadrze personalnej, która liczy kilkadziesiąt osób oraz nowym, regionalnym biurom ekspansji w 8 miastach Polski, sieć od początku 2020 r. swoją ekspansję prowadzi praktycznie na terenie całej Polski.

Głównym założeniem sieci handlowej na 2019 rok było wdrożenie nowej strategii komunikacyjnej oraz systematyczny i długofalowy rozwój w oparciu o precyzyjnie dobierane lokalizacje. 

- Proces wdrożenia nowej strategii sieci poprzedzony był cyklem przebudów i modernizacji wszystkich sklepów w całej Polsce. W okresie od stycznia do lipca 2018 roku przebudowano niemal 70 marketów. Sieć wkroczyła w kolejny etap działalności, podkreślając swoją tożsamość sprzedażową i marketingową, a przede wszystkim zmieniając komunikację kierowaną do klientów i przygotowując ich na nowe otwarcia sklepów w całej Polsce - informuje Aldi Polska.

Sieć aktualnie posiada w Polsce 141 sklepów. W minionym roku otwartych zostało 6, zaś od stycznia sieć otworzyła 4 nowe sklepy. Oprawa jaka towarzyszyła otwarciom przed wybuchem pandemii to festiwale grillowe, atrakcje dla rodzin z dziećmi i dedykowane promocje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Aldi Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.143.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!