Aldi: W przypadku marek własnych mamy największy wpływ na jakość produktów
Aldi w Polsce ma najszerszy asortyment w całej Grupie Przedsiębiorstw Aldi Nord, a jednocześnie najniższy udział marek własnych w porównaniu z pozostałymi krajami. Patrząc globalnie, udział marek własnych wynosi średnio 86%. W Polsce jest to niecałe 75%. Duża część naszych marek własnych jest produkowana właśnie w Polsce - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Agata Biernacka z biura prasowego sieci Aldi.

- Marki własne Aldi cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Z ich perspektywy, marki własne Aldi wyróżniają się dobrą, konkurencyjną ceną i doskonałą jakością. Warto zwrócić uwagę, że właśnie w przypadku marek własnych mamy największy wpływ na jakość tych produktów. Jako firma odpowiedzialna społecznie tworzymy polityki zakupowe nastawione na aspekty ekologiczne i społeczne. Ze szczególną uwagą monitorujemy skład, zawartość certyfikowanych składników czy walory smakowe - wyjaśnia przedstawicielka sieci.
Aldi ma obecnie około 20 marek własnych.
Czytaj więcej: Dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.