Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Aldi: Widzimy nowe oczekiwania wobec rynku retail

Nasz koncept oparty na oferowaniu produktów wysokiej jakości w przystępnych cenach jeszcze mocniej wpisuje się w dzisiejszą rzeczywistość – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dominika Juszczyk, Menadżer ds. Komunikacji i PR Aldi.

Aldi: Widzimy nowe oczekiwania wobec rynku retail
Dominika Juszczyk, Menadżer ds. Komunikacji i PR Aldi, fot. materiały prasowe

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 23-03-2021, 10:17
  • Aldi planuje otwarcie około 45 nowych punktów do końca 2021 roku.
  • Istotne dla konsumentów stały się skład i wpływ produktu na zdrowie i środowisko.

Pandemia mocno wpłynęła na funkcjonowanie sieci handlowych. Chociaż miniony rok był bardzo wymagający, sieć handlowa Aldi rozwijała się, otwierała kolejne sklepy, a także inicjowała wiele akcji charytatywnych.

– Głównym założeniem Aldi w 2020 roku był dalszy rozwój sieci zarówno w oparciu o precyzyjnie dobierane lokalizacje, jak i w obszarze komunikacji marketingowej. Do 2020 roku nasze sklepy obecne były głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski. Od początku zeszłego roku sieć rozpoczęła  ekspansję praktycznie na terenie całej Polski oraz zadeklarowała potrojenie liczby otwieranych sklepów w perspektywie najbliższych lat – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dominika Juszczyk, Menadżer ds. Komunikacji i PR Aldi.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Do końca grudnia 2020 roku pojawiło się 25 nowych sklepów ALDI w Polsce. Aktualnie sieć posiada 168 marketów w Polsce i planuje otwarcie około 45 nowych punktów do końca 2021 roku. Wszystkie przygotowane są zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki – dodaje.

Podkreśla, że miniony rok był jednak bardzo wymagający. – Zawrotna dynamika wprowadzanych zmian i regulacji dla handlu w związku z pandemią przyspieszyła jedne procesy, jak rozwój e-commerce i rozwiązań technologicznych, inne zaś spowolniła lub zmieniła. Konieczność przystosowywania się do nich w krótkim czasie jeszcze bardziej podkreśliła wartość zasobów ludzkich - zgrane i sprawnie działające zespoły były podstawą skutecznie prowadzonych działań – tłumaczy.

Podkreśla, że wielu przedsiębiorców, w tym także Aldi, wdrożyło rotacyjny system pracy oraz pracę zdalną. Bardziej niż zwykle znaczenia nabrała dbałość o zdrowie i higienę, zarówno klientów jak i samych pracowników.

– Już nie tylko stabilność zatrudnienia, ale także osobiste bezpieczeństwo i zdrowie pracowników stały się kluczowe. Podjęliśmy szereg inicjatyw w tym obszarze. W ramach podziękowania za zaangażowanie i zwiększony nakład pracy podczas drugiej fali pandemii, na koniec ubiegłego roku przekazaliśmy pracownikom bony zakupowe o łącznej wartości ponad miliona złotych, a w tym roku miały miejsce podwyżki wynagrodzeń w dwóch pionach. Niewątpliwie zaangażowani pracownicy, jasno określona strategia, umiejętność szybkiego i elastycznego podejścia do zmiennych warunków to podstawy determinujące sukces i przetrwanie – zauważa przedstawicielka Aldi.

więcej informacji:

Dominika Juszczyk RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT    /    rok pandemii RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.240.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!