Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Aldi wprowadzi markę własną FAIR

Sieć Aldi w Polsce wspiera ideę sprawiedliwego handlu. Spółka patronuje majowej akcji World Fairtrade Challenge oraz wprowadza markę własną FAIR.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-05-2018, 11:08

W dniach 11-13 maja po raz trzeci odbędzie się World Fairtrade Challenge – międzynarodowa akcja solidarności z rolnikami i pracownikami z krajów rozwijających się. Poprzednie edycje akcji zgromadziły ponad 4 miliony konsumentów z 43 krajów świata, którzy manifestowali swoje poparcie dla Sprawiedliwego Handlu. World Fairtrade Challenge wpisuje się w obchody Światowego Dnia Sprawiedliwego Handlu, który przypada w drugą sobotę maja.

- Fairtrade jest jedną z wiodących marek etycznych na świecie, dlatego jej standardy uwzględniamy w międzynarodowych politykach zakupowych kawy, herbaty i kakao. Celem lepszej identyfikacji produktów z certyfikatem Fairtrade wprowadziliśmy w ALDI markę własną o nazwie FAIR. Klienci ALDI wśród oferowanych produktów Fairtrade znajdą kawę, herbatę, słodycze oraz miód, a akcyjnie także tekstylia domowe czy odzież. Dzięki premii Fairtrade rolnicy w krajach rozwijających się mogą inwestować w swoje lokalne projekty, takie jak edukacja dzieci, szkolenia pracowników, czy też wyposażanie szpitali. – komentuje Justyna Radwańska, specjalista ds. Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa ALDI.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.238.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!