Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Aldi z nową marką własną

Sieć sklepów Aldi wprowadziła do swojej oferty nową markę własną – ŚwieżeJesz. Nowym brandem oznaczone zostaną warzywa i owoce, spośród których ponad połowa to produkty pochodzące od polskich rolników i sadowników. Wprowadzenie marki ŚwieżeJesz to kolejny krok sieci w celu podkreślenia eksponowanego przez markę atutu świeżości.

Aldi z nową marką własną
Aldi z nową marką własną, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-07-2020, 10:32

Marka ŚwieżeJesz to nowe podejście Aldi do oferty warzyw i owoców dostępnych w sklepach sieci. Pod brandem znajdą się docelowo wszystkie pakowane warzywa i owoce oraz wybrane sprzedawane na sztuki produkty z tej kategorii. Już teraz pod marką ŚwieżeJesz dostępne są  m.in. takie produkty jak: borówka amerykańska, maliny, pieczarki, seler z nacią, pietruszka czy boczniaki.  Na potrzeby marki stworzona została specjalna identyfikacja wizualna w postaci etykiet, owijek oraz zawieszek, spośród których część swoim kształtem nawiązuje do kształtu produktu, na którym się znajdują.

Sieć od zawsze dba o jasne i dokładne oznaczanie kraju pochodzenia oferowanych produktów, dlatego na nowych oznaczeniach oprócz logotypu marki ŚwieżeJesz, znajdują się: kod EAN lub kod PLU, informacje o dostawcy i kraju pochodzenia produktu. Produkty polskiego pochodzenia oznaczane są dodatkowo specjalnym symbolem Produkt Polski.

W swoich działaniach sieć stawia na współpracę z krajowymi dostawcami. Spośród dostępnego w tej kategorii asortymentu, ponad połowa produktów to produkty pochodzące od polskich rolników i sadowników.

Wprowadzenie marki ŚwieżeJesz to kolejny krok sieci w celu podkreślenia dbałości o świeżość, do której sieć przykłada niezwykle dużą wagę. Każdego miesiąca niezależnie od regulacji prawnych Aldi prowadzi serię badań laboratoryjnych w akredytowanych jednostkach, które umożliwiają kontrolę świeżości produktów z różnych kategorii.

Poza zewnętrznymi audytami sieć wprowadziła także wysokie standardy wewnętrznej kontroli towarów, co przekłada się na funkcjonowanie całego łańcucha dostaw. Sieć współpracuje z lokalnymi wytwórcami, dzięki czemu w sklepach przybywa produktów z certyfikatami takimi jak: Jakość i Tradycja czy Dziedzictwo Kulinarne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!