Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Aldi zaostrza wojnę cenową

  • dlahandlu.pl
  • Autor: retailgazette.co.uk /za dlahandlu.pl
  • Data: 15-02-2016, 13:33
Aldi, sieć sklepów dyskontowych, rusza z nową falą obniżek cen w Wielkiej Brytanii. Jest to odpowiedź na konkurencję ze strony sieci Morrisons. Niemiecki dyskonter prowadzi politykę utrzymywania przewagi cenowej w wysokości do 38 proc. w stosunku do Morrisons, który niedawno obniżył ceny jako część inicjatywy "Crunch Morrisons". W ten sposób Aldi chce zdyskredytować konkurenta i przyciągnąć klientów z powrotem do swoich sklepów.
Aldi zaostrza wojnę cenową
Fot. PTWP

- Nasze przesłanie do klientów jest jasne: nikt nie zagrozi naszej pozycji lidera niskich cen. Sklepy Aldi oferują najniższe ceny w całej Wielkiej Brytanii. Naszą sieć stać na inwestowanie w ceny, mamy wypracowane długoterminowe kontrakty z dostawcami - powiedział CEO Aldi Matthew Barnes.

W ostatnich latach Aldi i Lidl konsekwentnie zwiększają udziały w brytyjskim rynku kosztem rywali. Sieci oferują ogromne zniżki, a ich polityka katalizuje "wojnę cenową". Rękawicę próbują podjąć rodzime sieci supermarketów - cenowo chcą się zbliżyć do przeciwników, a mogą to osiągnąć jedynie poprzez obniżanie kosztów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Cały tekst czytaj na stronie dlahandlu.pl.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • tutek 2016-02-17 00:53:47

    Aldi z tego co czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,2726 ma teraz problemy, to mnie to nie dziwi.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!