Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Aldi zmienia zasady zatrudniania

Od marca Aldi wdraża nowe zasady zawierania umów o pracę. Bez względu na stanowisko każdy nowy pracownik zostanie zatrudniony z pominięciem okresu próbnego. Pierwszą umowę ze swoimi pracownikami sieć podpisze na jeden rok, a kolejna zawarta zostanie już na czas nieokreślony.

Aldi zmienia zasady zatrudniania
Aldi zmienia zasady zatrudniania, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 10-03-2021, 14:04

Aldi w Polsce posiada 168 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Do końca roku zamierza otworzyć około 45 nowych obiektów. W związku z planowanym rozwojem sieć planuje zwiększyć zatrudnienie o około 600 osób. Jako pracodawca sieć nieustająco podnosi swoją konkurencyjność rynkową zwiększając wysokość zarobków i atrakcyjność pakietu świadczeń.

Poza likwidacją okresu próbnego dla nowo zatrudnionych pracowników sieć oferuje dostęp do prywatnej opieki medycznej dla pracowników oraz ich rodzin, jak również ubezpieczenie na życie czy możliwość korzystania z pakietów sportowych i rozrywkowych OK System. Każda osoba w organizacji ma dostęp do szkoleń adekwatnych do zajmowanego stanowiska oraz obszaru, w jakim pracuje. Dodatkowo pracownicy sklepów oraz magazynu mogą korzystać z comiesięcznego zasilenia karty przedpłaconej na zakupy w sklepach sieci. Zarobki w sklepach i magazynie zaczynają się od 3000 zł brutto.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Jesteśmy przekonani, że wprowadzone przez nas kolejne zmiany podniosą atrakcyjność Aldi jako pracodawcy, a przede wszystkim przyczynią się do budowania poczucia bezpieczeństwa i stabilizacji zawodowej naszych pracowników, w tym szczególnie trudnym pandemicznym okresie. Zależy nam także na tym, aby nasze nowe koleżanki i koledzy mogli poczuć, że stanowią część zgranego zespołu, który jest gwarancją skutecznych działań sieci, z tego powodu między innymi systematycznie pracujemy również nad poszerzaniem benefitów pozapłacowych - mówi Marcin Karcz, Kierownik Działu Projektów HR, Wynagrodzeń i Benefitów. 

Sieć docenia lojalność i zaangażowanie pracowników dlatego na każdą osobę z 10-letnim oraz 25-letnim stażem pracy czeka specjalna nagroda jubileuszowa. W ramach inwestycji w rozwój pracowników w roku 2019 powołano tzw. Akademia Aldi inicjującą szereg programów szkoleniowych we wszystkich krajach Grupy Przedsiębiorstw Aldi Nord. W obrębie Akademii pojawił się także projekt Trenera Wewnętrznego dedykowany Działowi Sprzedaży, w którym na początek postawiono na dwa kluczowe tematy, są to Standardy Obsługi Klienta oraz Świeżość. 

Struktura zatrudnienia Aldi Polska w liczbach (stan na 31.01.2021):

  • Liczba zatrudnionych kobiet 2749/81,7%
  • Liczba zatrudnionych mężczyzn 616/18,3%
  • Liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych/menedżerskich  476/ 68,7%
  • Liczba mężczyzn na stanowiskach kierowniczych/menedżerskich 217/ 31,3%
  • Działy, w których pracuje najwięcej kobiet: Sprzedaż sklepy, księgowość, HR, marketing/PR
Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    praca RSS ALERT    /    praca w handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.2.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!