Metro i Alibaba odmówiły komentarza. Źródła podają, że rozmowy są na wczesnym etapie i nadal mogą zostać zerwane.

Metro zostało w ostatnich latach zrestrukturyzowane, aby skupić się na swojej podstawowej działalności. Próbuje także sprzedać sieć hipermarketów Real przynoszącą straty. Koncern ostatnio powiedział, że sprzedaż marki "idzie naprzód".

Metro ma 95 sklepów w Chinach i nieruchomości w głównych aglomeracjach, takich jak Pekin i Szanghaj.

Dyrektor generalny Metro, Olaf Koch, powiedział, że niemiecka firma analizuje potencjalne partnerstwa z lokalnymi graczami w Chinach.

Metro i Alibaba nawiązały już współpracę w zakresie sprzedaży internetowej w Chinach.

Metro podało, że sprzedaż w Azji wzrosła w okresie od października do grudnia o 7% do 1,04 mld euro (1,17 mld USD).

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl