Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Allegro: 1 mld zł na inwestycje w 2020 r.

Allegro planuje zwiększyć wydatki na inwestycje do 1 mld zł w 2020 roku z ponad 700 mln zł w 2019 roku. Najważniejsze inwestycje zaplanowane na 2020 rok to przede wszystkim rozwój Allegro Smart! i usprawnienie dostaw - poinformował prezes spółki Francois Nuyts.

Allegro: 1 mld zł na inwestycje w 2020 r.
Allegro planuje zwiększyć wydatki na inwestycje do 1 mld zł w 2020 roku; fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 13-02-2020, 12:12

– W 2020 r. będziemy w dalszym ciągu skupiać się na inwestycjach poprawiających doświadczenie zakupowe klienta i zapewniających sprzedawcom Allegro doskonałe warunki do rozwijania działalności – powiedział prezes Allegro Francois Nuyts.

– Zamierzamy zainwestować 1 mld zł w naszą platformę, między innymi w dostawy, rozwój usługi Allegro Smart!, zwiększenie wizyt w serwisie, wyszukiwanie i UX, obsługę klienta a także narzędzia
wspierające sprzedawców. Wraz z jego rozwojem, wkład ekosystemu Allegro w polską gospodarkę również staje się coraz większy. W 2019 r. wraz z naszymi sprzedawcami i partnerami biznesowymi przyczyniliśmy się do zwiększenia polskiego PKB o 13 mld zł. Allegro odprowadziło podatki w wysokości 0,5 mld zł, co stanowi równowartość 70% rocznych wydatków z budżetu publicznego na gospodarkę mieszkaniową – dodał Nuyts.

W 2019 roku inwestycje Allegro przekroczyły 700 mln zł, z czego na finansowanie dostaw przeznaczono 500 mln zł.

Francois Nuyts Allegro 13.02.2020.jpg

Najważniejsze inwestycje 2020 r. 

Celem na 2020 r. jest zwiększenie liczby klientów korzystających z platformy i ułatwienie im
znalezienia produktów w najbardziej atrakcyjnych cenach. Aby to osiągnąć, Allegro stworzyło ekosystem, do którego nowi sprzedawcy mogą bardzo łatwo dołączyć. Wystawienie przedmiotu jest darmowe w niemal wszystkich kategoriach, a więc Allegro przejmuje na siebie dużą część ryzyka związanego handlem. Sprzedawcy mogą opublikować nieograniczoną liczbę ofert bez
konieczności poniesienia dużych kosztów z góry.

Zakładając utrzymanie obecnego tempa wzrostu, dzięki coraz większym inwestycjom Allegro w pozyskiwanie nowych klientów, rozwój programów lojalnościowych, takich jak Allegro Smart!, dostawy i nowe narzędzia sprzedażowe, według prognoz sprzedawcy zwiększą swoją aktywność na platformie i dodadzą 200 tys. nowych ofert dziennie. Ich łączna liczba ma sięgnąć 200 mln do końca 2020 roku. Liczba sprzedawców na Allegro ma wzrosnąć w tym roku o 20%.

Sprawne i wygodne dostawy

W 2019 roku klienci zaoszczędzili 500 mln zł na kosztach dostawy dzięki usłudze Allegro Smart!
Rekordziście udało się zaoszczędzić już 90 tys. zł. Koszty i szybkość dostawy zawsze stanowiły  największą barierę w zakupach w sieci w porównaniu z zakupami w sklepach stacjonarnych. Podczas gdy Allegro Smart! cieszy się coraz większą popularnością, Allegro skupia się na kolejnych inwestycjach w obszarze dostaw.

więcej informacji:

Allegro RSS ALERT    /    Allegro.pl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    platforma e-commerce RSS ALERT    /    Francois Nuyts RSS ALERT    /    zakupy internetowe RSS ALERT    /    inwestycje RSS ALERT    /    inwestycje Allegro RSS ALERT    /    handel internetowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.239.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!