• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Allegro uruchamia pilotaż usługi fulfillment

Allegro uruchamia 13 września pilotaż usługi fulfillment dla ok. 30 sprzedawców. Od pierwszego kwartału 2022 roku zaprosi do projektu kolejną dużą grupę merchantów - poinformował PAP Biznes w wywiadzie dyrektor ds. rozwoju w Allegro Grzegorz Czapski.
  • Autor: PAP
  • Data: 13-09-2021, 14:14
Allegro uruchamia pilotaż usługi fulfillment
Allegro uruchamia pilotaż usługi fulfillment /fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dodał, że usługa będzie realizowana w magazynie w Adamowie pod Warszawą, ale w ciągu kilku lat może poszerzyć się o kilka nowych centrów logistycznych w Polsce.
- 13 września uruchamiamy pilotaż usługi pod nazwą One Fulfillment by Allegro. Przygotowywaliśmy się do startu tej platformy przez około rok. Jest ona realizowana w naszym nowym magazynie w Adamowie pod Warszawą. Powierzchnia logistyczna obiektu to 65 tys. m2. W tym roku do skorzystania z tej usługi zaprosimy około 30 sprzedawców, by razem z nimi w pełni przetestować procesy. Od pierwszego kwartału 2022 roku chcemy zaprosić kolejną, dużo większą rundę sprzedawców. Nie zdecydowaliśmy jeszcze, jaka będzie ostateczna liczba zaproszonych. Rozwiązanie przygotowujemy w ten sposób, żeby docelowo z usługi mogły korzystać tysiące sprzedawców - powiedział Czapski.

Wsparcie logistyki

- Około 30-40 proc. sprzedawców deklaruje nam, że byliby zainteresowani wsparciem w zakresie logistyki dostaw. To nie jest tak, że kwartał po uruchomieniu będziemy w stanie zaoferować tę usługę tak dużemu gronu sprzedawców. Będziemy to robić etapami. Pilotaż ma na celu przetestowanie potencjału tej usługi i zainteresowania sprzedawców. Liczba merchantów zaproszonych do centrów logistycznych będzie zależała od zainteresowania oraz korzyści, jakie sprzedający i kupujący będą mieli z korzystania z tej oferty. Z naszych szacunków i benchmarków światowych wynika, że sprzedawcy mogą liczyć na istotny wzrost obrotów, korzystając z takich obiektów. Będziemy sprzedających zapraszali do tego programu, zaczynając od tych, o których wiemy, patrząc po parametrach logistycznych, że taki proces może być dla nich wyzwaniem - dodał.
 
Dyrektor ds. rozwoju zaznaczył, że Allegro w 2022 roku chce w pełni wykorzystać zdolności przerobowe centrum logistycznego w Adamowie, tak, aby docelowo móc obsługiwać tysiące sprzedawców.
 
Na koniec 2022 roku zatrudnienie w Adamowie ma wynieść 1.200 osób. W tej chwili przy uruchamianiu tego projektu w różnych częściach organizacji pracuje kilkaset osób.
 
Allegro informowało w lutym, że spółka planuje uruchomienie nowej usługi logistycznej dla firm prowadzących sprzedaż na platformie. Obsługa zamówień obejmie m.in. przechowywanie towarów oraz pakowanie i nadawanie przesyłek, a także obsługę zwrotów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!