Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Alma Market zwalnia tempo rozwoju sieci sklepów

Giełdowa spółka zarządzająca ogólnopolską siecią delikatesów, która w ciągu niespełna trzech lat uruchomiła 23 sklepy, planuje nieco zwolnić tempo rozwoju. W 2009 r. Alma Market otworzyła sześć nowych sklepów.

Alma Market zwalnia tempo rozwoju sieci sklepów

Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
Data: 21-10-2009, 18:03

- Bardzo dokładnie analizujemy każdą nową lokalizację dla nowootwieranych sklepów. Chcemy być obecni wyłącznie w najlepszych miejscach handlowych w największych miastach - mówi Ivo Makówka, dyrektor Public Relations w Alma Market.

Na razie nie wiadomo ile sklepów Alma Market uruchomi w 2010 r., jednak przybędzie ich mniej niż w tym roku, kiedy przybyło sześć placówek. Uruchomienie każdego sklepu delikatesów to inwestycja kilku milionów złotych. - W tym roku wydaliśmy na inwestycje kilkadziesiąt milionów złotych. Nowe sklepy stają się rentowne w zależności od lokalizacji, wielkości nierzadko już w pierwszym miesiącu, jednak najczęściej zajmuje to co najmniej 1 rok - mówi Ivo Makówka.

Ivo Makówka zapewnił, że spółka planuje skoncentrować się na dalszym rozwoju sieci delikatesów w Polsce. - Weryfikowaliśmy możliwości otwarcia delikatesów m.in. w Berlinie, jednak doszliśmy do wniosku, że polski rynek jest nadal dla nas najbardziej perspektywiczny, zwłaszcza w największych aglomeracjach istnieje zapotrzebowanie na nasz koncept sklepu. Dlatego zawiesiliśmy plany ekspansji zagranicznej i stawiamy na rozwój sieci sklepów w Polsce - mówi Ivo Makówka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ivo Makówka RSS ALERT    /    Alma Market RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!