Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Alma wyda na rozwój sieci w 2012 r. 15 mln zł

W 2011 r. sieć Delikatesy Alma powiększyła się o cztery nowe sklepy. - Sklepy bardzo dobrze wystartowały, niektóre z nich już w tym roku będą rentowne - powiedział Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market.

"Myślę, że w tym roku otworzymy co najmniej cztery sklepy, na pewno w Warszawie, w Krakowie, w Gdyni" - dodał.

CAPEX w tym roku ma wynieść nie więcej niż 15 mln zł.

"Dzięki posiadanemu doświadczeniu w zakresie rozwoju sieci, systematycznie obniżamy koszt poszczególnych inwestycji" - powiedział prezes Almy.

Poinformował, że na wrzesień planowane jest wprowadzenie nowej marki własnej.

"We wrześniu planujemy wprowadzić na rynek nową markę własną, młodą, dynamiczną, oferującą bardzo dobrą jakość za rozsądną cenę. Będziemy oferować produkty międzynarodowe" - powiedział prezes.

"Na razie nie planujemy oddzielnej sieci, podobnie jak w Krakowskim Kredensie na początku będą to stoiska w sklepach" - dodał.

Rozwijać ma się także sprzedaż internetowa.

"W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły trochę mniej niż 50 mln zł. Otworzyliśmy w Warszawie duże centrum logistyczno-dystrybucyjne, zakładamy w tym roku blisko 50 proc. wzrost sprzedaży, myślę, że do ok. 70 mln zł" - powiedział prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Alma Market RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.208.73.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!