Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Amazon: Chcemy wnieść nową jakość

Magia nazwy, czy marki to za mało, żeby współpraca była owocna. Z tego powodu koncentrujemy się na tym, by nasza oferta była skrojona na miarę potrzeb polskich przedsiębiorców - mówi Benedikt Berlemann, General Manager, Expanding Selling Partners EU, Amazon w rozmowie z Edytą Kochlewską, redaktor naczelną dlahandlu.pl.

Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
Benedikt Berlemann
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 26-02-2021, 09:47

Amazon ogłosił oficjalny start rejestracji sprzedawców z Polski miesiąc temu. Ile firm jest już na pokładzie?

Za nami gorący, ale bardzo krótki czas, więc podawanie liczb na tym etapie nie pokaże pełnego obrazu. Wśród firm z Polski, które są już z nami mamy: Krosno Glass, Rainbow Socks, Glov, Tapiso, Kotarbau, Candellana i wiele innych. Dla wielu sprzedawców to czas intensywnej pracy, żeby przygotować się do wystawienia swojej oferty na Amazon.pl: stworzenia zdjęć, opisów, polityki cenowej. Póki co zainteresowanie jest bardzo duże i jest dobrym prognostykiem na przyszłość. Spodziewamy się tysięcy polskich firm, które zechcą rozwijać swój biznes z Amazonem.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

A ilu rejestracji firm z Polski, Amazon się spodziewa w pierwszym roku od uruchomienia polskiej strony?

Naszym celem jest posiadanie jak największej grupy sprzedawców z Polski. Wierzymy, że na współpracę zdecydują się tysiące firm. Ja i mój zespół pracujemy nad tym, żeby przedstawić polskim firmom korzyści z nawiązania współpracy z Amazonem i rozwijania swojego biznesu poprzez otwarcie nowego kanału sprzedaży, pozyskanie dodatkowych klientów czy też ekspansję na nowe rynki. Uważamy, że zlikwidowanie bariery językowej, czyli komunikowanie się z przedsiębiorcami po polsku, jest jednym z elementów, które mają ogromne znaczenie. Kolejne to stworzenie właściwej i jasnej ścieżki pokazującej opcje i korzyści dla polskich przedsiębiorców. Na tym się teraz koncentrujemy.

Cały wywiad na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Benedikt Berlemann RSS ALERT    /    Amazon RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.2.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!