Największy na świecie internetowy sprzedawca detaliczny omawiał możliwość sprzedaży gotowych dań, takich między innymi jak duszona wołowina i wegetariańska frittata, już w przyszłym roku, jak poinformowali agencję Reuters przedstawiciele firmy wprowadzającej technologię na rynek.

Jeśli przełomowa technologia spożywcza przyniesie zadowalające wyniki, a Amazon wprowadzi ją na dużą skalę, będzie to ważny krok dla firmy, która chce przejąć więcej klientów szukających możliwości szybkiego i łatwego przygotowania posiłków w domu.

Sprzedażą zajmie się dział AmazonFresh już od 10 lat wysyłający produkty spożywcze do klientów. Będzie to też uzupełnienie planowanego przez firmę zakupu Whole Foods Market Inc. za 13,7 miliardów dolarów i otwierania niewielkich sklepów bez kasy, obecnie na etapie testowania.

Więcej na biznes.onet.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl