Amazon z własnym serwisem społecznościowym
- Autor: press.pl
- Data: 20-07-2017, 10:09
Amazon uruchomił własny serwis społecznościowy do polecania produktów dostępnych w jego serwisie e-commerce - podaje press.pl.
Serwis działa pod nazwą Spark. Przypomina wyglądem Instagram lub Pinterest. Członkowie shoppingowej społeczności mogą publikować w nim zdjęcia i oznaczyć na nich produkty, które są dostępne do kupienia w Amazonie. Treści publikowane w Spark są ogólnodostępne, ale posty mogą zamieszczać wyłącznie użytkownicy korzystający z opcji Prime.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej na press.pl.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Prezeska Empiku przejmuje większość akcji i kontrolę nad spółką
-
1000 pocztowców będzie uczyć się posługiwania bronią
-
Foodex24 był sukcesem. Ukraiński e-sklep z żywnością sprzedany!
-
Empik umocnił swoją pozycję w e-commerce
-
Delio wystawi mobilne kawiarnie w parkach
-
Zysk Allegro zmalał. Wyniki pociągnęły w dół dwie spółki przejęte wiosną?
-
E-sklep PGG sprzedał w tym roku ponad 600 tys. ton węgla
-
E-commerce w Grecji i Bułgarii. Czym charakteryzują się te e-rynki?
-
Biedronka szykuje sklep internetowy! Co będzie można kupić w Biedronka Home?
-
Auchan rozszerza zasięg i zakres swoich usług e-commerce
komentarze (0)