• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Amerykanie zrobili najskromniejsze od 30 lat zakupy świąteczne

Święty Mikołaj w tym roku był biedniejszy, a jego worek o wiele chudszy niż dotychczas. Wiadomo, że Amerykanie zrobili o wiele skromniejsze zakupy na Boże Narodzenie niż kiedykolwiek w ciągu ostatnich 30 lat - podaje Rzeczpospolita.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 27-12-2008, 09:33

Według firmy badawczej SpendingPulse przed Bożym Narodzeniem najbardziej spadła sprzedaż damskiej odzieży i obuwia - o ponad jedną czwartą. Odzież męska ucierpiała znacznie mniej - spadek był jedynie 8-procentowy. Najgorzej sprzedawały się towary luksusowe, tu spadek wyniósł ponad 35 proc. Po odliczeniu wydatków na biżuterię - o 26,1 proc.

Teraz handlowi, który wyjątkowo pracował także 24 i 25 grudnia, pozostaje ostatnia nadzieja - realizacja bonów prezentowych. Obdarowani nimi powinni tradycyjnie ruszyć do sklepów, zwłaszcza że właśnie ruszył sezon wyprzedaży.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Ceny wyprzedażowe, nawet w droższych sklepach, rzeczywiście spadły drastycznie. Przeceny zaczęły się już przed Bożym Narodzeniem, najczęściej o 50 procent, teraz od tamtej ceny tnie się dalej.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!