Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Analitycy o Dino: W 2017 r. spodziewany się 13,5 proc. wzrostu sprzedaży

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 26-09-2017, 11:00
Analitycy DM PKO BP oceniają, że w całym 2017 roku sprzedaż sieci Dino wzrośnie o 13,5 proc., głównie dzięki nowym otarciom. Pozytywnie oceniają oni strategię sieci polegającą na ekspansji organicznej, choć nieco bardziej konserwatywnie przewidują docelową liczbę sklepów Dino.
Analitycy o Dino: W 2017 r. spodziewany się 13,5 proc. wzrostu sprzedaży
Sklep Dino. Fot. materiały prasowe Dino

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Po bardzo dobrych wynikach za pierwsze półrocze 2017 r., podwyższamy nasze prognozy na najbliższe lata. Ze względu na korzystną sytuację makroekonomiczną (program 500 plus, inflacja cen żywności) oraz pozytywne tendencje widoczne na koszyku, podnosimy istotnie nasze prognozy wzrostu sprzedaży LFL, przy jednoczesnym utrzymaniu marży brutto na średniorocznym poziomie 22,9 proc. w latach 2017-2020 – oceniają analitycy.

W pierwszym półroczu 2017 r. sprzedaż LFL Dino wzrosła o 14,7 proc. – Spodziewamy się, że w całym 2017 r. Dino pokaże 13,5 proc. wzrost sprzedaży LFL, który napędzany jest przez nowe otwarcia – przewidują analitycy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!