Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Analitycy: Obniżki cen w sieci należącej do Amazona muszą być większe

Amazon, który niedawno podjął decyzję o obniżce cen w przejętych sklepach spożywczych Whole Foods, będzie musiał dokonać dużo bardziej drastycznych cięć, jeśli chce pobić swojego największego konkurenta – grupę Wal-Mart.

Analitycy: Obniżki cen w sieci należącej do Amazona muszą być większe
Fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com
Data: 01-09-2017, 12:50

Kilka dni temu Amazon.com, który w czerwcu ogłosił akwizycję sieci sklepów spożywczych Whole Foods Market poinformował, iż zamierza obniżać ceny produktów oferowanych w sklepach przejętej sieci. Decyzja o obniżce zbiegła się z finalizacją transakcji, o wartości 13,7 mld dol. 

Informacja wywołała obawy o wojnę cenową pomiędzy operatorami na rynku produktów spożywczych, którzy i tak działają na bardzo niskich marżach.

Tymczasem agencja Bloomberg sprawdziła 18 produktów sprzedawanych w sieci Amazona. Z badania wynika, iż 50 proc. z nich wciąż jest droższych niż w Wal-Marcie.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Amazon RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.70.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!