• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Analitycy: Silna pozycja rynkowa Eurocash pomoże mu przetrwać trudne czasy

Analitycy Millennium DM oceniają, że perspektywy dla spółki Eurocash są dobre. - Dzięki dokonanej akwizycji Tradisu Eurocash zajmuje obecnie drugie miejsce na całym rynku handlu FMCG w Polsce, po należącej do grupy Jeronimo Martins sieci Biedronka. Silna pozycja rynkowa powinna ułatwić Eurocashowi przetrwanie spowolnienia gospodarczego - uważają analitycy.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Millennium DM
  • Data: 07-09-2012, 14:41
Analitycy: Silna pozycja rynkowa Eurocash pomoże mu przetrwać trudne czasy
W pierwsyzm proczu przychody Eurocash zwiekszyły sie o 71 proc.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dodają, że spowolnienie może wpłynąć negatywnie na dynamikę przychodów osiąganych przez spółkę (co było już widoczne we wzrostach like-for-like za II kwartał), jednak ten negatywny efekt powinien być częściowo skompensowany wzrostem udziału rynkowego kosztem słabszych graczy.

Zdaniem Millennium DM, ostatnia sprzedaż pakietu 7 proc. akcji przez głównego udziałowca Eurocashu, Luisa Amarala, spowodowała znaczącą przecenę akcji spółki. - Naszym zdaniem perspektywy Eurocash są jednak nadal dobre, co potwierdzają opublikowane wyniki za I półrocze.
Pokazują one skalę efektów synergii, które są możliwe do uzyskania dzięki przejęciu Tradisu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • nie lubię teatrów lalkowych 2012-09-07 15:24:51

    , głównie dzięki optymalizacji poziomu kapitału obrotowego w Tradisie. -ha ha ha ale bzdury !!!! ponadto panowie z Millenium bazujcie na informacji z rynku a nie piszcie sponsorowanych bzdur.Akurat konkurencja w hurcie wchodzi na Lubelszczyznę jak w masło dzięki Eurocashowi ,który optymalizację rozumie tak : gorsze płatności dla dostawców , nie jasna ( żadna polityka ) handlowa skierowana do wyczekującego detalu franczyzowego , zabranie kompetencji menadżerom , zmiany nie zrozumiane przez nikogo w Tradisie , brak komunikacji między Tradis a Eurocash , odpływ ludzi z Tradis do dwóch graczy z Rzeszowa. Ponadto informacje o sukcesach , których nie ma , szumne zmiany , które są tylko zamianą siekierki na kijek , grunt to piar, piar i jescze raz piar !!!

    Odpowiedz
  • aaa 2012-09-08 08:30:33

    oby jednak analitycy się mylili

    Odpowiedz
  • terra 2012-09-08 09:51:48

    I dlatego określa się , że dla Tradisu zostanie wyznaczona śieżka zejścia w stylu Mc Line . A to naprawdę dobrze skonstruowana firma . Niedługo z dopiskiem : BYŁA. Szkoda , że dotyka ją taka bufonada .

    Odpowiedz
  • Alice 2012-09-08 10:19:16

    Rzeczywiście dostępność towaru bardzo pogorszyło się i dostawy są często opóźnione i z brakami.Kawę i nie tylko muszę zamamwiać poza e-hurtem Tradisu . Tracę więcej czasu na szukanie z powodu ograniczeń w asortymencie Tradis Potrzeba na rynku kogoś nowego żeby nie wracać do hal C&C . Może to rzeczywiście teatrzyk bez dobrych zamiarów wobec Tradis .

    Odpowiedz
  • sylvio martinio gose retylio morales kilogram 2012-09-08 12:54:07

    słyszałem plotkę ,że niektórzy dostawcy blokują dostawy do Tradis za przegięcie z płatnościami. Pytanie do Tradisu a gdzie w ofercire podział się Dr. Oetker ????

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!