Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Analitycy: To był słaby kwartał sieci Carrefour

Zdaniem analityków Carrefour - druga pod względem wielkości sieć handlowa na świecie po Wal-Marcie - przedstawi w czwartek kolejne słabe wyniki. Jak informuje agencja "Reuters" koncern nie zdołał pod rządami odchodzącego szefa, Larsa Olofssona, odwrócić kilkuletniego spadkowego trendu na swoich głównych rynkach europejskich.

Analitycy: To był słaby kwartał sieci Carrefour
Sklep sieci Carrefour w Łodzi, fot. Silka, Ytong

Autor: onet.pl za Reuters
Data: 10-04-2012, 21:34

Według ekspertów sprzedaż sieci Carrefour w I kw. nie powinna się różnić od trendów w IV kw. Cytowani przez "Reuters" analitycy Morgan Stanley spodziewają się "kolejnego słabego kwartału dla Carrefoura, a wzrost porównywalny na większości kluczowych rynków pozostanie rozczarowujący".

Dziesięciu analityków ankietowanych przez "Reutera" szacowało średnio, że sprzedaż Carrefoura w pierwszym kwartale wyniesie 22,6 miliarda euro. Co oznaczałoby 2-proc. wzrost w porównaniu z I kw. 2011. Po odjęciu paliwa, ruchów kursów walut i efektów kalendarzowych, sprzedaż będzie prawdopodobnie taka sama lub niższa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lars Olofsson RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Joda 2012-04-10 22:33:25
    Wystarczy wejsc do Carrefour\'a w Gdańsku na Szadółkach. Puste pólki, przeterminowane towary, słaby wybór, galeria do d...y.
  • AST 2012-04-11 09:24:54
    A PISANO COŚ ZUPEŁNIE INNEGO JESZCZE KILKA TYGODNI TEMU?! COŻ ZNACZĄ SŁOWA? NIC. W KAŻDEJ DZIEDZINIE ŚWIAT CZYLI LUDZIE STOJĄ NA WŁASNYM KŁAMSTWIE.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.88.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!