Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Analityk: Debiut Dino na GPW był bardzo udany

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2017, 14:57
Debiut Dino na GPW był bardzo udany. Nabywców znalazły wszystkie akcje oferowane zarówno inwestorom instytucjonalnym, jak i indywidualnym, a popyt był znacznie większy od liczby dostępnych akcji, o czym świadczą 75-proc. redukcja zapisów dla inwestorów indywidualnych oraz podwyższenie ceny akcji dla inwestorów instytucjonalnych – komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Bartosz Bolecki, starszy analityk handlu detalicznego z firmy PMR.
Analityk: Debiut Dino na GPW był bardzo udany
Bartosz Bolecki, starszy analityk handlu detalicznego z firmy PMR. Fot. PMR

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Oznacza to, że zarówno drobni inwestorzy jak i instytucje finansowe uwierzyli, że przyszłość sieci oraz całego rynku spożywczego rysuje się jasnych barwach. Potwierdzają to najnowsze prognozy PMR, które pokazują, że rynek spożywczy będzie w latach 2017-2022 rosnąć w tempie średnio 3,7 proc. rocznie – komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Bartosz Bolecki, starszy analityk handlu detalicznego z firmy PMR.

– Do wyobraźni przemawia także poziom zwrotu z inwestycji, jaki osiągnął fundusz Enterprise Investors sprzedając akcje Dino na GPW – w 2010 r. pakiet 49 proc. udziałów kosztował niecałe 200 mln zł, a teraz został sprzedany za ponad 1,6 mld zł – komentuje analityk.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!