• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Analityk: Wejście szyldu Biedronka na inne rynki jest mało prawdopodobne

Jeronimo Martins nie ukrywa, że przygląda się innym rynkom i być może dalsza ekspansja zagraniczna byłaby dobrą opcją dla grupy. Tym bardziej, że spółka posiada odpowiednie know-how i skalę. Jednak wejście szyldu Biedronka na inne rynki jest mało prawdopodobne – ocenia w rozmowie z dlahandlu.pl Piotr Bogusz, analityk finansowy DM mBanku.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 17-09-2019, 11:11
Analityk: Wejście szyldu Biedronka na inne rynki jest mało prawdopodobne
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jakie widzi Pan słabe strony Biedronki? Co może być największym ryzykiem dla dalszej ekspansji tej marki?

Moim zdaniem Biedronka ma bardzo mało słabych stron. Sieć jako lider na polskim rynku ustawicznie dostosowuje koncept oraz ofertę sklepu do potrzeb rynkowych, co pozwala jej na ciągłe zwiększanie udziałów rynkowych. Na przykład kilka lat temu Biedronka ograniczyła tempo ekspansji do 100 otwarć rocznie oraz skoncentrowała się na inwestycjach w już istniejące sklepy i ich modernizację. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą robić zakupy w przyjaznym otoczeniu. Stąd koncept Biedronka 2.0.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!