Najwięcej unikatowych SKU można było znaleźć w Hipermarket24.pl - prawie 17 tys. Na drugim miejscu znalazło się Tesco.pl (14,5 tys. SKU), ostatnie z liczbą ponad 5 tys. SKU zajęło Auchan Direct.pl.
We wszystkich sklepach internetowych królowało FMCG. W Tesco.pl w ramach kategorii FMCG znalazło się aż 12,5 tysiąca SKU (pozostałe kategorie tylko 2 tys.).
W Hipermarket24.pl było najwięcej produktów sezonowych (20 proc. oferty) i SKU z kategorii RTV/AGD (kolejne 20 proc.). Piotr i Paweł postawił na ofertę produktów świeżych. Dominowały wśród nich mięsa i wędliny.
W ramach FMCG w większości e-sklepów na pierwszym miejscu były artykuły spożywcze, następnie kosmetyki, potem kolejno detergenty i napoje.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)