Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Anna Grabowska, Żabka: Osoby korzystające z aplikacji mają wyższy poziom satysfakcji z zakupów

- Naszej aplikacji używa ponad 3,5 mln osób, zatem mamy bardzo dużą grupę osób odpowiadających na pytania, czy dana promocja, loteria czy produkt są atrakcyjne. Czasami nawet pytamy, jaki smak czipsów mamy wprowadzić. W pewnym sensie w ten sposób zastępujemy tu agencje badawcze - mówiła Anna Grabowska wiceprezes zarządu ds. komercyjnych Żabka Polska podczas debaty "Konsument jutra", która odbyła się podczas XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Anna Grabowska, Żabka: Osoby korzystające z aplikacji mają wyższy poziom satysfakcji z zakupów
Anna Grabowska: Kontakt z naszymi klientami przez aplikację zastępuje nam zlecanie badań agencjom. fot. mat. pras.

Autor: Portalspozywczy.pl
Data: 11-09-2020, 13:40

Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych Żabka Polska zwróciła uwagę, że w czasie największego wzrostu zachorowań bardzo zaczęła liczyć się solidarność.

- Ważną wartością w czasie pandemii była kwestia solidarności i odpowiedzialności za innych. Już wcześniej wprowadziliśmy w naszej aplikacji możliwość przekazywania punktów w programie lojalnościowym na dobre cele, a w czasie pandemii rozwijaliśmy tę usługę dając możliwość przekazywania pieniędzy za pośrednictwem tych punktów dla szpitali zakaźnych. Dzięki temu w sumie 3 mln zł przekazaliśmy szpitalom zakaźnym – mówiła.

Prelegentka opowiadała także o tym jak budować pozytywne doświadczenie zakupowe za pomocą technologii cyfrowych.

- Pracujemy nad tym, by nasza aplikacja „Żappka” była pomocna i przyjazna w obsłudze. Pozwoliliśmy sobie aby miała lekki styl, nawet żartobliwy, dzięki czemu buduje kontekst emocjonalny. Robimy to przez grywalizację, zadania. Np. prosimy, by ktoś odwiedził nasz sklep trzy razy w tygodniu albo kupił sobie zielone produkty i za to nagradzamy. Wprowadziliśmy możliwość oglądania filmików w naszej aplikacji, a obecnie testujemy zabawy słowne, gdzie klienci nagrywają się, mówiąc coś żartobliwie do telefonu lub śpiewając i otrzymują za to nagrody. Oczywiście pomagamy im także kupić coś atrakcyjnego albo w lepszej cenie. Wprowadziliśmy możliwość zakupów po bardzo niskich cenach w przeciągu krótkiego czasu, np. dwóch godzin i widzimy, jak szybko klienci reagują, aby zdobyć ten produkt. Wprowadzamy też limitowane produkty tylko dla użytkowników aplikacji, np. oryginalny smak energetyka, by mogli go pokazać w swojej grupie rówieśniczej - tłumaczyła Anna Grabowska.

Okazuje się, że osoby korzystające z aplikacji mają wyższy poziom satysfakcji z zakupów. Poza tym, dzięki aplikacji Żabka może testować nowe rozwiązania, bo ma ogromną, reprezentatywną grupę „respondentów”.

- Naszej aplikacji używa ponad 3,5 mln osób, zatem mamy bardzo dużą grupę osób odpowiadających na pytania, czy dana promocja, loteria czy produkt są atrakcyjne. Czasami nawet pytamy, jaki smak czipsów mamy wprowadzić. W pewnym sensie w ten sposób zastępujemy tu agencje badawcze – mówiła wiceprezes zarządu ds. komercyjnych, Żabka Polska.

- Widzimy, że satysfakcja z zakupów przekłada się na liczbę odwiedzin w sklepach. Użytkownik aplikacji odwiedza nas średnio 13 razy w miesiącu, a klienci bez aplikacji 10 razy w miesiącu – dodała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    EEC 2020 RSS ALERT    /    Anna Grabowska RSS ALERT    /    aplikacje mobilne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!