Aplikacja Żabki ma już milion użytkowników
- Autor: informacja prasowa
- Data: 05-07-2019, 13:48

- Nasza aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce,
a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji naszej oferty połączonej
z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie – podkreśla Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.
Aplikacja przyciąga użytkowników promocjami oraz możliwością zbierania żappsów i wymieniania ich na nagrody. Każda wydana złotówka w sieci Żabka to 4 żappsy, do tej pory użytkownicy żappki zebrali ich już kilkaset milionów.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café. Jeśli chcielibyśmy ułożyć pionowo wszystkie hot dogi sprzedane użytkownikom aplikacji, to ich wysokość równałaby się ponad 42 wieżom Eiffela lub 136 długościom boisk piłkarskich.
Żabka ma w planach wzbogacanie aplikacji o nowe funkcje oraz komunikowanie jej benefitów akcjami marketingowymi. Jednym z flagowych produktów sieci, który użytkownicy aplikacji mogą już dzisiaj kupić w atrakcyjnej cenie są owocowo-warzywne smoothie Foodini. Żappka wraz z Foodini są także bohaterami niedawno rozpoczętej kampanii telewizyjnej.
Aplikacja dostępna jest bezpłatnie w Google Play dla użytkowników systemu Android oraz w App Store dla urządzeń działających z system iOS. Można ją pobrać – Android: android.zappka.pl i iOS: ios.zappka.pl. Regulamin żappki dostępny jest w aplikacji w zakładce „Ustawienia”, w punkcie „Zasady świadczenia usług”. Bliższe informacje można znaleźć również w materiałach informacyjnych w sklepach, a także uzyskać je bezpośrednio u franczyzobiorców i sprzedawców.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Żabka: Ukraińcy znaleźli u nas pracę. Pomagają im nasi pracownicy i klienci
-
Producenci jaj protestują. Obwiniają sieci handlowe o kryzys w branży
-
Żabka powołała spółkę zajmującą się przewozem cateringów dietetycznych
-
Pociąg żywności za ponad 1 milion zł dla ludności Ukrainy
-
Francuska sieć sportowa wznawia działalność w Ukrainie
-
handlowy czwartek
Dyskonty zmieniają się w „demokratyczne delikatesy” a marki własne rosną w siłę
-
E.Wedel wprowadza lody o smaku lawendy i kwiatu wiśni. Dostępne będą w Żabce
-
Znana sieć nie może już działać w Polsce. Pracownicy apelują do rządu
-
Majówka: Żabka przygotowała specjalną ofertę
-
Jeronimo Martins: 88 mln euro zysku netto w I kw. Wzrost o o 52,4 proc.
komentarze (3)
mam, mam korzystam – super sprawa!
OdpowiedzŚciągnąłem sobie tę aplikację jak się tylko dowiedziałem, często kupuję w zabce więc dla mnie jak znalazł
Odpowiedzprzyznam, że nie jestem fanką takich nowinek, ale się skusiłam. Nie żałuję. Przede wszystkim aplikacja jest prosta w obsłudze i jest dużo promocji. Żappsy też zbieram.
Odpowiedz